Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Kurumsal Sosyal Sorumluluk  Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru

Kategori: Ekonomi Yazar: Burcu İlter Yayınevi: Literatür - Ders Kitapları

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru

    Tanıtım Bülteni
    NEDEN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK?Rekabetin değişen kapsamı ve boyutları daha önce firmaların ve toplumun gündeminde olmayan çok yeni bir kavramı tartışmaların odak noktasına yerleştirmiştir. Kurumsal Sosyal Sorumluluk olarak tanımlanan bu yeni kavram, aslında uzun yıllardan beri şirket yönetimleri ve işletmecilik dünyası tarafından işletmenin sorumluluklarının nerede başlayıp nerede bittiğine ilişkin tartışmaların bugün geldiği noktada bir kilometre taşını oluşturmaktadır. Kalite, yenilikçilik, müşteri memnuniyeti, farklılaşma ve satış sonrası hizmetler gibi doğrudan tüketiciye yönelik kavramların yeterli olmadığı, firmanın sorumluluklarının sınırını toplumsal fayda yaratma, topluma hizmet boyutuna taşıdığı bir sürecin henüz başındayız.Bu çalışma, bir taraftan bugünün kırıcı rekabet ortamında firmaların ayakta kalma ve pazarda başarılı olma savaşında kullanılabilecek yeni bir stratejiyi bütün boyutlarıyla ele almakta, diğer taraftan da firmalarımız için konuya ilişkin bilincin ve farkındalığın geliştirilmesi açısından öneriler ortaya koymaktadır.
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolKurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    KitapyurduKurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    D&RKurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    IdefixKurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    BKM KitapKurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    HepsiburadaKurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    Nadir KitapKurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    N11Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    Amazon TürkiyeKurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya DoğruPDF6.23 MB İndir
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya DoğruEPUB6.96 MB İndir
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya DoğruMOBI5.49 MB İndir
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya DoğruODF5.86 MB İndir
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya DoğruDJVU7.32 MB İndir
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya DoğruRAR4.76 MB İndir
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya DoğruZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya DoğruPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (2 Yorum)


    Burcu ilter hariç değerli hocalar tarafından yazılmış olan kitaptır


    Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesinin değerli öğretim üyeleri tarafından yazılmış olan bu kitap, kurumsal sosyal sorumluluk kavramını örneksel çerçevede yalın bir dilde bu alan hakkında bilgi sahibi olmak isteyen her kesimden araştırmacının rahatlıkla anlayabileceği bir anlatım diline sahip olan yapıt. Kavramsal çerçeve ekseni de herkesin anlayabileceği bir anlatıma sahiptir.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *