Müşterileriniz sizden ikinci, üçüncü ya da dördüncü kez satın alıncaya kadar kâr etmiş sayılmazsınız. O halde; müşterilerinizi nasıl elinizde tutacağınızı öğ-renmek, yeni bir müşteriyi kovalamaktan daha ö-nemli ve kârlıdır."Müşteriler Neden Geri Döner?"deki pratik tav-siyeler, gerçek müşterilerin gerçek satın alma alış-kanlıklarına dayanır. İzlenecek beş prensip "Beyin ameliyatı yapmak" kadar zorlayıcı bir iş değildir. İşadamları, girişimciler, anonim şirket sahipleri, ön cephe çalışanları bu prensipleri kolaylıkla benim-seyebilir, anlayabilir ve onları uygulamaya koya-bilir."Müşteriler Neden Geri Döner?"; sloganlarla, rek-lamcılıkla ya da terfilerle ilgili değildir. Bu kitap; müşterilerinizin sizden tekrar tekrar satın almalarını sağlayan belirli aktivitelerin keşfedilmesi ve onlar-dan yararlanılması ile ilgilidir... Ayrıca bu kitap geriye kalan herkesin neden sizden satın alması gerektiğini tüm dünyaya açıkça beyan etmenizi sağlayacak."Bu kitap; sürekli müşteriler yaratma konusunda ciddi olan herkese, bilinmesi gereken ve gerçek-leştirilmesi için ihtiyaç olan her şeyin taslağını su-nuyor."-Mark LeBranc,"Growing your Business" adlı kitabın yazarı.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)