"Atilla Dorsay'ın seksenlerde seks ve arabeks furyasını takiben ortaya çıkmaya başlayan düzeyli Türk filmlerini eleştirirken sık sık tekrarladığı bir söz vardı; "Evet, filmlerimiz özellikle teknik açıdan hala çok yetersiz, ama biz kendi filmlerimizi değerlendirirken Hollywood ile kıyaslayamayız. Biraz daha olumlu bakmalı, torpil yapmalı ve insanları gitmeye teşvik etmeliyiz ki gelişme sağlansın". Aynen o şekilde düşünüyor ve özellikle genç reklamcıları teşvik için hep olumlu yönünden bakmaya çalışıyorum. Tüm bunlara rağmen hâlâ biraz "sert" kalıyorsam bu benim değil, piyasanın sorunudur."- Güven Borça
Kitap Güven Borça’nın haftalık Para dergisinde reklamlardan sonra başlığıyla 2001-2003 yıllarında pazarlama konularında düzenli yazmış olduğu yazılardan oluşmaktadır. Marka ve pazarlama konularında ilgilenenlere tavsiye edilir.
Güven Borça’nın 2001-2002 döneminde TV reklamları üzerine haftalık eleştiri köşesinde yazdığı makaleler. Zaman zaman çok keyifli; okumak için öyle abartılı bir pazarlama bilgisi de istemiyor. Benim hoşuma gitti.
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
Kitap içeriği güzel. O dönemin reklamlarını hatırlamayanlar şuan biraz zor anlayabilirler
Kitap Güven Borça’nın haftalık Para dergisinde reklamlardan sonra başlığıyla 2001-2003 yıllarında pazarlama konularında düzenli yazmış olduğu yazılardan oluşmaktadır. Marka ve pazarlama konularında ilgilenenlere tavsiye edilir.
Güven Borça’nın 2001-2002 döneminde TV reklamları üzerine haftalık eleştiri köşesinde yazdığı makaleler. Zaman zaman çok keyifli; okumak için öyle abartılı bir pazarlama bilgisi de istemiyor. Benim hoşuma gitti.