Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Hayatımız Reklam

Kategori: Diğer Yazar: Pelin Özkan Yayınevi: Mediacat Kitapları

Hayatımız Reklam

  • Yayın Tarihi: 15.07.2004
  • ISBN: 9789756347249
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 206
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
  • Boyut: 16.5 x 23.5 cm
Tanıtım Bülteni
Ülkemizde modern reklamcılık, 30'lu ve 80'li yıllar arasındaki yarım asırda kuruldu. Bugün bizler; yani reklam yapan, yaptıran, okuyan ve izleyenler, o yıllarda temelleri atılmış bir yapının mirasçılarıyız.MediaCat Dergisi Yayın Yönetmeni Pelin Özkan işte bu mirasın izini sürüyor. Türkiye'de reklamcılığın öncü isimleriyle gerçekleştirdiği söyleşilerle, dün ve bugün arasındaki köprüyü herkes için görünür hale getiriyor.Bu kitap, reklamcılık tarihimizin kapsamlı bir özetinin yanı sıra çok önemli reklam dersleri de sunuyor. Aslında, reklamın sınırlarını aşan, kültür ve medya tarihimizden yansımalar da içeren, ilginç ve zengin bir kitap bu.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Hayatımız Reklam PDF 8.55 MB İndir
Hayatımız Reklam EPUB 9.56 MB İndir
Hayatımız Reklam MOBI 7.54 MB İndir
Hayatımız Reklam ODF 8.05 MB İndir
Hayatımız Reklam DJVU 10.06 MB İndir
Hayatımız Reklam RAR 6.54 MB İndir
Hayatımız Reklam ZIP 6.04 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Hayatımız Reklam PDF 8.55 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


türkiye reklam tarihini en güzel şekilde, reklam üstadlarıyla yapılmış söyleşiler ve röportajlarla göz önüne seren bir kitap. türkiyede reklamcılık tarihinin nasıl aşamalardan geçtiğini, reklamcılığın önceleri bir ilancılık, komisyonculuk olarak görüldüğünü ve günümüze gelininceye dek ne gibi zorlu dönemler yaşandığını birinci ağızdan bu dönemlerin kahramanlarından dinliyoruz. eğer reklamcılık öğrencisi ve ya sektörün ilgilisiyseniz üstadları ustaları bir dinleyin derim


Ülkemizde reklamcılık 1930-1980 arası kurulmuş olabilir ancak 1980- 2005 arasında çılgın bir yükselişe geçmiştir.REKLAMCILAR İÇİN ” HAYAL TACİRLERİ” DENEBİLİR.Onlar, kimsenin bilmediği ama herkesin hoşuna gidebilecek bir ürünü yaratıyorlar ve sonra bu ürünü binlerce, onbinlerce insana satıyorlar.Gerçek bir sihirbazlar.Reklam sektöründe çalışan ve ilerlemeyi isteyen herkesin reklamcılık tarihimizi öğrenmesi gerekir.Bu kitap da bu eksiğe cevap veriyor. Reklamcıların iyi bir şair, iyi bir özdeyiş yazarı, iyi bir psikolog olması gerekir.Reklam zeki, hınzırca bir hazırlıktır. Yazık ki bu sektör günümüz insanını esir almış durumdadır.Reklamcılar genellikle kişileri tercihlerinde yönlendirirken de tüketiciden yana değil satıcıdan yanadırlar.Daha çok reklam, daha çok satış, daha çok kazanç.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*