Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5

Kategori: Bilim & Mühendislik Yazar: Ahmet Akpınar Yayınevi: Asil Yayın Dağıtım

Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5

  • Yayın Tarihi: 30.09.2003
  • ISBN: 9789758784103
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 506
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 16 x 24 cm
Tanıtım Bülteni

Matematik soyut kavramlar üzerinde inşa edilen bir bilim dalı, onu zihinlerde canlandırabilmek ve çevremizde sağladığı yararları hemen görebilmek kolay olmamaktadır. Onu kavrayabilmek ancak kendi doğasındaki mantıksal düzenin estetiğini hissetmekle ve yaşamakla mümkün olabilir.Matematik aslında düşüncelerin sistematik bilgi olarak ifade edilmesini sağlayan formal bir dildir. Diğer bir şekli ile yarattıcılığa dayalı düşüncelerin ifade edilmesini sağlayan formal bir dildir. Diğer şekli ile yaratıcılığa dayalı düşüncelerin ifade edilmesini sağlayan bir yazılım teknolojisidir. Çok ucuz ve çok sağlam bir teknolojidir…

SatıcıKitap AdıBağlantı
TrendyolMatematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
KitapyurduMatematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
D&RMatematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
IdefixMatematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
BKM KitapMatematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
HepsiburadaMatematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
Nadir KitapMatematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
N11Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
Amazon TürkiyeMatematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5 Satın Al
Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5PDF21.00 MB Bul
Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5EPUB23.47 MB Bul
Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5MOBI18.53 MB Bul
Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5ODF19.77 MB Bul
Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5DJVU24.71 MB Bul
Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5RAR16.06 MB Bul
Matematik Öğretimi : İlköğretim 1 – 5ZIP14.82 MB Bul

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*