Kategori: Diğer
Yazar: John Grant
Yayınevi: Mediacat Kitapları
Post İmaj Devri
- çevirmen: Dinç Tayanç
- Yayın Tarihi: 13.12.2004
- ISBN:
- Dil: TÜRKÇE
- Sayfa Sayısı: 352
- Cilt Tipi: Karton Kapak
- Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
- Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
John, harikalar diyarında geçirdiği tuhaf zamandan sonra, yaşamın zeminine sert bir iniş yaptı. Gözlerini ovuştururken, "Yüksek irtifada soyut bir uçuş yapmanın tehlikesi, yaratacağı gerçekçi olmayan fikirlerde yatar. Gerçek yaşamı algılayabilmek için yere inmek zorunda olmamızın nedeni de budur" diye mırıldanıyordu.John Grant, pazarlamanın Post-İmaj Devri aşamasında, insanların beyinlerini marka imajlarıyla hipnotize etmek yerine, konsept yaratma anlayışına dayalı, sağduyulu ve akılcı bir pazarlama disiplini dönemine girdiğimizi anlatıyor. İmaj döneminin iddialı söylemleriyle değil, sakin bir dille...- Buradan beyaz bir tavşan geçtiğini gördünüz mü?- Evet, kafası bozuk görünüyordu...
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
Global pazarlara giriş adına geleceği tahmin etmeye çalışan yazar temel bazı doktrinleri kabulle yola çıkıyor. Mesela evrim teorisini iş dünyasında işletiyor ve subjektif sayılabilecek yorumlarda bulunuyor. Geçirdiği iş tecrübeleri ve bazı süreçleri yakından takip etmiş olması tezlerine kaynak teşkil ediyor. Şaşırtıcı olarak sunduğu bilgiler tatmin edici değil. Şirketlerin borsa değerleri üzerinde yaptığı yorumlar dikkat çekici. Çok fazla pazarlama teorisi sunuyor. Bu bana göre fazla geldi ama herkes böyle düşünmeyecektir. Büyük şirketlerin içinde çalışmış tecrübeli bir oyuncu tarafından yazılmış olan kitap okunmaya değer.