Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler

Kategori: Diğer Yazar: Işıl Karpat Aktuğlu Yayınevi: Iletişim Yayınları

Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler

  • Yayın Tarihi: 16.10.2018
  • ISBN: 9789750502958
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 231
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 13 x 19.5 cm
Tanıtım Bülteni
Firmaların pazarlama fonksiyonunun önemli bir parçası olma niteliğini taşıyan marka ve bu markalara ait karar süreçleri oldukça karmaşık bir dizi eylemi içerir. Pazar koşullarının markaları başarılı olmaya, başarısızları ise piyasadan çekilmeye zorlamasının yanı sıra, firmalar bağlamında marka, bir baskı unsuru olarak gücünü gün geçtikçe artırmaktadır. Dünyanın sayılı büyük firmaları marka yönetimi stratejilerini oluştururken tüketici odaklı bir anlayışı benimsemektedirler. Marka yaratmanın önemi anlaşıldıkça firmaların daha seçici olmaya başladıkları ve tüketicinin ihtiyacını giderebilecek tek marka olma çalışmalarına özen gösterdikleri gözlenmektedir.Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim üyesi olan Işıl Karpat Aktuğlu bu çalışmasında, markanın ne olduğundan, değerinin nasıl ölçüldüğüne kadar geçen süreçle, bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarını temel alarak marka yönetim sürecini derinlemesine analiz etmektedir. Bu bağlamda marka yöneticiliği, marka yönetiminde etkili olan faktörler ve çevresel etkenler yönetsel açıdan irdelenmektedir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
Kitapyurdu Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
D&R Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
Idefix Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
BKM Kitap Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
Hepsiburada Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
Nadir Kitap Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
N11 Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
Amazon Türkiye Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler PDF 9.59 MB İndir
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler EPUB 10.72 MB İndir
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler MOBI 8.46 MB İndir
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler ODF 9.02 MB İndir
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler DJVU 11.28 MB İndir
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler RAR 7.33 MB İndir
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler ZIP 6.77 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler PDF 9.59 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Çok değerli Işıl hocamız bu kitabında, güçlü ve başarılı markaların marka yöneticiliğini, marka yönetiminde etkili olan stratejileri ve çevresel etkenleri incelemektedir.


dersim için aldım beğendim


Marka yönetimi dersleri için ideal bir kitap. Okuduktan sonra not çıkarmaya bile gerek kalmıyor.


Tezim için aldığım kitap tüm beklentilerimi karşıladı.Gerçekten güzel bir çalışma.


Ege Üniveritesi İletişim Fakültesi öğretim üyesi olan Işıl Karpat Aktuğlu ‘Marka Yönetimi’ adlı kitabında, marka yönetim sürecini analiz ediyor. Aktuğlu, markanın ne olduğundan, değerinin nasıl ölçüldüğüne kadar geçen süreçle, bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarını temel alarak, marka yönetim sürecini inceliyor. Kitap, marka yöneticiliği, marka yönetiminde etkili olan faktörler ve çevresel etkenler konularını, yönetsel açıdan irdeliyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*