Orijinal Adi: How Advertising Effectiveness Influences Brand Equity
ISBN: 9789756347416
Dil: TÜRKÇE
Sayfa Sayısı: 375
Cilt Tipi: Karton Kapak
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Boyut: 16.5 x 23.5 cm
Tanıtım Bülteni
Günümüzde ticari başarıya ulaşmayı sağlayan en önemli faktör doğru bir marka yönetimi... Oysa markalar hala sezgilerle ve sübjektif yaklaşımlarla yönetiliyor. Reklamverenler ve reklam ajansları yaptıkları reklamların etkililiğini ölçmek için araştırmaya gün geçtikçe daha çok başvuruyor, ancak bunların çok azı araştırmanın sunduğu imkanlardan tam anlamıyla yararlanıyor.Bu kitap, etkili reklamlar hazırlamak için gerekli bilgileri sağlayan mevcut tüm araştırma yöntemlerine ilişkin eleştirel bir inceleme... Reklam etkililiğine dair akademik araştırmalar ile reklam pratiği arasında sağlam bir köprü kuran kitap ön test, marka özvarlığı araştırması, pazar simülasyonu ve izleme gibi birçok araştırma yöntemini ayrıntılı bir şekilde değerlendirilmenin yanısıra 'Reklam Tepki Matrisi' adında çığır açıcı yeni bir model sunuyor.
Kitap içierik olarak güzel olsa da, hayatımda gördüğüm en kötü ceviriye sahip. Şöyle ki; marka bilinilirliğinde yardımdız bilinirlik, kendiliğinden bilinirlik olarak çevrilmiş.
Yazar Franzen, bu eserde ticari başarıya ulaşmanın en önemli yolu olan marka yöntemine değiniyor.Reklamın etkinliğine dair akademik araştırmalar ve reklam pratiği arasında bir bağ oluşturan kitap, marka, pazar ve izleme gibi konuları ele alırken aynı zamanda yeni modeller de sunuyor. özellikle işletme bölümü öğrencilerine tavsiye ederim. bol okumalar.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
Kitap içierik olarak güzel olsa da, hayatımda gördüğüm en kötü ceviriye sahip. Şöyle ki; marka bilinilirliğinde yardımdız bilinirlik, kendiliğinden bilinirlik olarak çevrilmiş.
Yazar Franzen, bu eserde ticari başarıya ulaşmanın en önemli yolu olan marka yöntemine değiniyor.Reklamın etkinliğine dair akademik araştırmalar ve reklam pratiği arasında bir bağ oluşturan kitap, marka, pazar ve izleme gibi konuları ele alırken aynı zamanda yeni modeller de sunuyor. özellikle işletme bölümü öğrencilerine tavsiye ederim. bol okumalar.