Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklamın Marka Değerine Etkisi

Kategori: Diğer Yazar: Giep Franzen Yayınevi: Mediacat Kitapları

Reklamın Marka Değerine Etkisi

  • çevirmen: Fevzi Yalım
  • Yayın Tarihi: 28.02.2005
  • Orijinal Adi: How Advertising Effectiveness Influences Brand Equity
  • ISBN: 9789756347416
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 375
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 16.5 x 23.5 cm
Tanıtım Bülteni
Günümüzde ticari başarıya ulaşmayı sağlayan en önemli faktör doğru bir marka yönetimi... Oysa markalar hala sezgilerle ve sübjektif yaklaşımlarla yönetiliyor. Reklamverenler ve reklam ajansları yaptıkları reklamların etkililiğini ölçmek için araştırmaya gün geçtikçe daha çok başvuruyor, ancak bunların çok azı araştırmanın sunduğu imkanlardan tam anlamıyla yararlanıyor.Bu kitap, etkili reklamlar hazırlamak için gerekli bilgileri sağlayan mevcut tüm araştırma yöntemlerine ilişkin eleştirel bir inceleme... Reklam etkililiğine dair akademik araştırmalar ile reklam pratiği arasında sağlam bir köprü kuran kitap ön test, marka özvarlığı araştırması, pazar simülasyonu ve izleme gibi birçok araştırma yöntemini ayrıntılı bir şekilde değerlendirilmenin yanısıra 'Reklam Tepki Matrisi' adında çığır açıcı yeni bir model sunuyor.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
Kitapyurdu Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
D&R Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
Idefix Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
BKM Kitap Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
Hepsiburada Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
Nadir Kitap Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
N11 Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
Amazon Türkiye Reklamın Marka Değerine Etkisi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklamın Marka Değerine Etkisi PDF 15.56 MB İndir
Reklamın Marka Değerine Etkisi EPUB 17.40 MB İndir
Reklamın Marka Değerine Etkisi MOBI 13.73 MB İndir
Reklamın Marka Değerine Etkisi ODF 14.65 MB İndir
Reklamın Marka Değerine Etkisi DJVU 18.31 MB İndir
Reklamın Marka Değerine Etkisi RAR 11.90 MB İndir
Reklamın Marka Değerine Etkisi ZIP 10.99 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklamın Marka Değerine Etkisi PDF 15.56 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


Kitap içierik olarak güzel olsa da, hayatımda gördüğüm en kötü ceviriye sahip. Şöyle ki; marka bilinilirliğinde yardımdız bilinirlik, kendiliğinden bilinirlik olarak çevrilmiş.


Yazar Franzen, bu eserde ticari başarıya ulaşmanın en önemli yolu olan marka yöntemine değiniyor.Reklamın etkinliğine dair akademik araştırmalar ve reklam pratiği arasında bir bağ oluşturan kitap, marka, pazar ve izleme gibi konuları ele alırken aynı zamanda yeni modeller de sunuyor. özellikle işletme bölümü öğrencilerine tavsiye ederim. bol okumalar.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*