Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklam Fotoğrafçılığı

Kategori: Diğer Yazar: Metin Kasım Yayınevi: çizgi Kitabevi

Reklam Fotoğrafçılığı

  • Yayın Tarihi: 01.09.2005
  • ISBN: 9786054639953
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 208
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
  • Boyut: 16 x 23.5 cm
Tanıtım Bülteni
Reklam fotoğrafçılığı adlı bu kitap reklam ve reklam fotoğrafçılığına dair temel ve en gerekli bilgileri içermekte olup, bir reklamın ve reklam fotoğrafının etkinliği için nelerin gerektiğini anlaşılır bir dille anlatmaktadır.Bu kitap, göstergebilim metodlarının reklam ve reklam fotoğraflarının analizinde kullanımı açısından Türkiye'de ilk olup, orijinal bir çalışma özelliği taşımaktadır. Kitap iletişim, güzel sanatlar ve ilgili fakültelerde de ders kitabı olarak okutulabilecek nitelikte başarılı bir çalışma olup, bu kitabı konuya ilgi duyan herkesin okumasını tavsiye ediyorum.Böyle bir çalışmayı bilim dünyasına kazandırdığı için Dr. Metin Kasım'ı yürekten kutluyor, çalışmalarının devamını diliyorum.Prof. Barbaros GürselMarmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Fotoğraf Bölümü Başkanı
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam Fotoğrafçılığı PDF 8.63 MB İndir
Reklam Fotoğrafçılığı EPUB 9.65 MB İndir
Reklam Fotoğrafçılığı MOBI 7.62 MB İndir
Reklam Fotoğrafçılığı ODF 8.13 MB İndir
Reklam Fotoğrafçılığı DJVU 10.16 MB İndir
Reklam Fotoğrafçılığı RAR 6.60 MB İndir
Reklam Fotoğrafçılığı ZIP 6.09 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam Fotoğrafçılığı PDF 8.63 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


Konuyla ilgili yazılmış ilk kitap bu sanırım. Cesurca bir adım. Fakat bir ders kitabı havasında. özellikle ilk 40 sayfada yer alan tarihi bilgiler bence konudan uzak ve sıkıcı. Fazla okumaya değer bulmamakla beraber konu ile ilgili başka kaynak olmadığı için bir kez okunabilir.


Günümüzde işletmeler için hızla artan rekabet baskısı, tüketici ile doğrudan iletişime geçmenin giderek zorlaşması, üretilen mal ve hizmeti tercih etmesini sağlamak için tüketicinin ikna edilmesi gibi pek çok sorunun çözümü büyük ölçüde reklamdan bekleniyor. Bu sektör artık alt dallarıyla birlikte oldukça önemli bir sektör hâlini aldı. Selçuk Üniversitesi’nden Dr. Metin Kasım’ın ‘Reklam Fotoğrafçılığı’ adlı kitabı, ‘Görsel Bir İleti Olarak Basın Reklamlarında Fotoğrafın Kullanımı’ adlı doktora tezinden kitaplaştırılmış. Yazılı basında kullanılan reklamlar için gerekli olan bilgileri içeriyor. Reklamların görsel dili üzerine yazıların, fotoğraftaki tekniklerin bu görsel dili nasıl zenginleştirebileceğine dair yazıların yer aldığı kitap, konuyu otomobil reklamlarında reklam fotoğrafçılığı dosyasıyla örnekliyor. Bol fotoğraflı ve açıklamalı kitap, reklam fotoğrafçısı adaylarına faydalı olabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*