Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Yavuz Odabaşı Yayınevi: Sistem Yayıncılık

Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • Yayın Tarihi: 08.03.2013
  • ISBN: 9789753221597
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 216
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni

Şirket yönetim ve kültürünün bir parçası olması gereken müşteri ilişkileri yönetimi, kurumlarıyla ve uygulamaya yönelik bir yaklaşımla ele alınmıştır. Müşteri ilişkilerinin sürekli yenilenen satış ve pazarlama yönetimindeki yeri, etkili iletişimle müşteriyi kazanma ve müşteri sadakati oluşturma, şirketin müşteriyle kurduğu ilişkilerin ölçülmesi ve bu ilişkilere dayalı örgütsel kültür ve değişim, irdelenen belli başlı konular arasındadır.

SatıcıKitap AdıBağlantı
TrendyolSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
KitapyurduSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
D&RSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
IdefixSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
BKM KitapSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
HepsiburadaSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Nadir KitapSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
N11Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Amazon TürkiyeSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri YönetimiPDF8.96 MB Bul
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri YönetimiEPUB10.02 MB Bul
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri YönetimiMOBI7.91 MB Bul
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri YönetimiODF8.44 MB Bul
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri YönetimiDJVU10.55 MB Bul
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri YönetimiRAR6.86 MB Bul
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri YönetimiZIP6.33 MB Bul

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)

Yüksek lisans yapanlar için ek kaynak oluşturacak başarılı bir eser.

Müşteri ilişkileri yönetimi dersini de alan bir insan olarak kitabı çok bilgilendirici buldum. Hatta ders kitabı olarak kullanıyorum. Müşteri, bir halkla ilişkiler uzmanı için son derece değerliyken her türlü özelliğinin de bilinmesi gerekir. O bakımından yararlı bir kaynak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*