Reklam ve Medya Planına Kuramsal YaklaşımlarMedya ve Satış Sektörü ÜzerineReklamın ve Medya Planlamasının İşlevleriMedya Planlamasına GirişMedya Palanlamasında Kullanılan Kavramlar, Terimler ve Temel Ölçüm TeknikleriEn İyi Medya Hedeflerini GeliştirmeÇeşitli Reklam Araçlarının KarşılaştırılmasıPlanı OluşturmakMedya Planını Yazmak ve SunmakMedya Planı İçin Kullanılan Planlama ModelleriAlternatif Medya Planları OluşturmakReklam Araçlarının Maliyetleri ve Medyadan Satın AlımMedya Planının DeğerlendirilmesiGenel Değerlendirme ve Sonuç
Medya planlamasıyla uğraşan arkadaşlarımızın gerçekten okuyabileceği yalın ve sade bir kitap teknik terimleri daha iyi anlıyor ve planlamanın nasıl hazırlanacağını tüm ayrıntılarına kadar öğreniyorsunuz.
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
Medya planlamasıyla uğraşan arkadaşlarımızın gerçekten okuyabileceği yalın ve sade bir kitap teknik terimleri daha iyi anlıyor ve planlamanın nasıl hazırlanacağını tüm ayrıntılarına kadar öğreniyorsunuz.