Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi

Kategori: Diğer Yazar: Karl Albrecht Yayınevi: Timaş Yayınları

Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi

  • Yayın Tarihi: 10.07.2006
  • ISBN: 9789752634275
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 288
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 13.5 x 21 cm
Tanıtım Bülteni
Dünyaca ünlü bir yönetim danışmanı ve kitapları satış rekorları kıran bir yazar olan Karl Albrecht, yeni kitabı "Sosyal Zekâ"yla "başarı" kavramında yeni bir çığır açıyor ve sosyal zekâyı "başarının yeni bilimi olarak" tanımlıyor."Sosyal Zekâ" son dönemde bilim dünyasında da kabul gören çoklu zekâ teorisine yaslanan bir kitap. Kitapta, sosyal zekâ bileşenleri tek tek ele alınıyor ve bunlarla ilgili yetenekleri geliştirmeye yönelik çarpıcı öneriler veriliyor. Kitapta anlatılan becerilerle ilgili uygulamalar ve örnek vakalar, iş dünyası ve başarı konusunda ufuk açıcı nitelikte. Karl Albrecht, sosyal zekâyı bir yandan insanların desteğini kazanırken, diğer yandan da onlarla iyi ilişkiler kurabilme yeteneği olarak tarif ediyor. Albrecht kitapta kişisel düzeyde sosyal zekânızı geliştirmek için oldukça kolay ulaşılabilir ve kapsamlı bir model öne sürüyor. Her birimizin karşılaşabileceği sosyal durumları ele alarak bu durumlarla çok daha başarılı bir şekilde başa çıkma yolları gösteriyor. "Sosyal Zekâ"da aydınlatıcı örnekler, hikâyeler, örnek olaylar, durum stratejileri ve kendi iletişim yeteneklerinizi ölçebileceğiniz değerlendirme tabloları da mevcut.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
Kitapyurdu Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
D&R Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
Idefix Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
BKM Kitap Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
Hepsiburada Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
Nadir Kitap Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
N11 Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
Amazon Türkiye Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi PDF 11.95 MB İndir
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi EPUB 13.36 MB İndir
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi MOBI 10.55 MB İndir
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi ODF 11.25 MB İndir
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi DJVU 14.06 MB İndir
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi RAR 9.14 MB İndir
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi ZIP 8.44 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Sosyal Zeka / Başarının Yeni Bilimi PDF 11.95 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


Kevin Hogan’ın Başkalarını Sizin Gibi Düşünmeye Nasıl İkna Edersiniz? adlı kitabından sonra okudum Sosyal Zeka’yı ve kesinlikle Karl Albrecht’in kendi alanında çok başarılı biri olduğu düşüncesine ulaştım. Piyasadaki bir çok ikna ve sosyal zeka ile ilgili kitaplardan çok daha başarılı bir kitap. Karşınızdaki kişiyi ikna etme konusunda temelsiz bilgiler içeren ve bu bilgileri sunarken hiçbir etik kuralı gözetmeyen yazarlara bakınca Karl Albrecht’in bu kitabında sosyal zekayı anlatırken aynı anda etik kuralları gözeterek ve tarafsız sosyal eleştiriler yaparak aynı anda karşınızdakini etkileme ve ikna etme konusunda çok değerli bilgiler verdiğini göreceksiniz. Üstelik bu bilgileri sunarken de verdiği bilgileri dayandırdığı temelleri başarılı bir şekilde açıklamış.Sosyal zeka ve her ne kadar bu kitabın ana konusu olmasa da ikna yeteneği hakkında kesinlikle okumanız gereken en başarılı kitaplardan birisi hatta belki de birincisi…


Kitabı iştahlı bir şekilde aldım.Ama açıkçası beni çok çok çok üzdü.Bu yazan yazar kardeşim hiç düşünmüyormu belki bu kitabı alan adamın benim gibi bilgi seviyesi düşüktür.Bazı kitaplar var insanı geliştirir bazılarıda kör eder veya bunun gibi insanı TIKAR.Sayın yayıncılar LÜTFEN hayatımda okugum en AGIR ve ANAŞILMASI ZOR bir kitap.Biz okuyucuyuz ÜNİVERSİTEDE ders gören veya sosyoloji tezi hazırlayan ögrenci degil.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*