Reklama Dair Temel Kavram ve BilgilerReklamın Tanımı ve Tarihsel Süreçteki GelişimiReklamın AmaçlarıReklamın TürleriReklam OrtamlarıKurumsal Reklamın Temeli: Kurum Kimliği, Kurum Kültürü, Kurum İmajıİşletmeler Açısından Kurum Kimliği KavramıKurum Kimliğinin Temel BileşenleriKurum Kimliğinin İlişkisi İçinde Olduğu AlanlarKurumsal İletişim Kurumsal ReklamKurumsal Pazarlama KavramıKurumsal Tanıtımda Kurumsal İletişimin EtkisiKurumsal ReklamBir Kurumsal Reklam Ortamı: İnternet ve Kurum Web Siteleri
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
her iletişim öğrencisinin kitaplığında yer alması gereken kitaplardan biri