Reklam Ne Zaman İşe Yarar Reklamın Satışları Tetiklemesi
çevirmen: Erhan Güven
Yayın Tarihi: 01.01.2004
ISBN: 9789759715786
Dil: TÜRKÇE
Sayfa Sayısı: 236
Cilt Tipi: Karton Kapak
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Boyut: 13.5 x 21 cm
Tanıtım Bülteni
Ünlü 'Reklamlarımın yarısı boğa gidiyor ama hangi yarısı boşa gidiyor bilmiyorum,' sözüne katılan Jones, çözüm için ipuçları veriyor. Reklamın işleyiş sürecine, tüketici davranışlarına, medya sürekliliğinin önemine dair bilgiler vererek 'reklamyn ne zaman işe yaradığını anlatyyor.John Philip Jones'un eseri, reklamyn satışları tetiklediğini ve kısa dönemli etkilerin uzun döneme yayılabileceğini araştırmalarla kanıtlıyor; reklamdan 'ideal' sonucu alabilmenin yollarını gösteriyor ve Reklam Nasıl işe Yarar ile bir set oluşturuyor.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)