Her anne ve baba, bebekleri ağladığında, bunun yiyecek, içecek ve uyku ihtiyacından ya da herhangi bir sağlık sorunundan kaynaklandığı konusunda bilgi sahibidir. Onunla arasında güçlü bir düşünsel ve duygusal bağ olduğundan, bebeğin yardımına koşmak için, ikna olmaya önceden hazırdır. İhtiyacın karşılanması ya da sorunun çözümlenmesi amacına yönelik dikkat çekici bir uyarı olan ağlama, böylece, tüm anne ve babaları harekete geçiren bir mesaj niteliği kazanır. Bu yüzden, "ağlamayan çocuğa meme vermezler" özdeyişi, dünyaya gözümüzü açtıktan sonra hemen öğrenip, doğruluğunu test ettikten sonra uyguladığımız güçlü bir reklam stratejisidir. Ağlamamız ise, tehdit içerdiği için eylemi hızlandıran etkili bir reklam spotu (keşke, reklamın ikna etme ve harekete geçirme işlevi profesyonel yaşamda da bu kadar kolay gerçekleşebilse) ...Sosyal yaşam içindeki her birey kafasında da olsa mutlaka reklam metinleri yazar...Turgut Denizer, kitabın alt başlığından anlaşılacağı üzere meraklılarına metin yazma uğraşını daha sistematik ve akademik hale getiren çağrışım metodlarını kullanarak içimizdeki yaratıcılığı ve sanatı canlandırmaya çalışıyor. Deneyimlerden yola çıkarak oluşturulan elinizdeki kitap reklamı sadece bir pazarlama aracı olarak görmeyen bütünlüklü bir bakış açısını ve özgür düşünceyi gerektiren bir yöntemsel bütünlüğü öneriyor ve elbette objektifliğe halel getirmeyen Reklam Yazarı Olsa Ne Yazar şerhiyle de koyuyor son noktayı.
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Sayfa sayısı az, kısa ve sade bir kitap. İletişim fakültesi öğrencileri için biraz yavan kalabilir ancak okumak kesinlikle zaman kaybı değildir. Her kitaptan öğrenilecek bir şey vardır.
Reklam yazarlığı konusunda deneyimli Turgut Denizer, ‘Reklam Yazarı Olsa Ne Yazar’da, “sosyal yaşam içindeki her birey kafasında da olsa mutlaka reklam metinleri yazar” diyor. Denizer bu tanımlamadan hareketle, okura, metin yazma edimini daha sistematik ve akademik hale getirecek çağrışım yöntemlerini anlatıyor. Denizer reklamı, sadece bir pazarlama aracı olarak görmeyip, onu gündelik hayatın içinde bir yaratıcılık ve sanat pratiği olarak değerlendiriyor. Dolayısıyla, gündelik hayata reklam gözüyle bakmak ve buradan edinilen gözlemleri reklam yazarlığıyla ifade edebilmek, yazarının reklam alanındaki deneyimleriyle de zenginleşen kitabın asıl konusunu oluşturuyor.
Kitap Yorumları - (4 Yorum)
Sayfa sayısı az, kısa ve sade bir kitap. İletişim fakültesi öğrencileri için biraz yavan kalabilir ancak okumak kesinlikle zaman kaybı değildir. Her kitaptan öğrenilecek bir şey vardır.
İsmi kadar değişik bir kitap.
bir reklamcılık öğrencisi için bu kitap bence pek de faydalı olacağını sanmıyorum açıkcası ben bir yararını görmedim
Reklam yazarlığı konusunda deneyimli Turgut Denizer, ‘Reklam Yazarı Olsa Ne Yazar’da, “sosyal yaşam içindeki her birey kafasında da olsa mutlaka reklam metinleri yazar” diyor. Denizer bu tanımlamadan hareketle, okura, metin yazma edimini daha sistematik ve akademik hale getirecek çağrışım yöntemlerini anlatıyor. Denizer reklamı, sadece bir pazarlama aracı olarak görmeyip, onu gündelik hayatın içinde bir yaratıcılık ve sanat pratiği olarak değerlendiriyor. Dolayısıyla, gündelik hayata reklam gözüyle bakmak ve buradan edinilen gözlemleri reklam yazarlığıyla ifade edebilmek, yazarının reklam alanındaki deneyimleriyle de zenginleşen kitabın asıl konusunu oluşturuyor.