Reklam Yazarının El Kitabı

Kategori: Diğer Yazar: Joseph Sugarman Yayınevi: Mediacat Kitapları

Reklam Yazarının El Kitabı

    Tanıtım Bülteni

    İyi metin reklamın kalbidir. Amerika’nın en iyi metin yazarlarından biri olan Joseph Sugarman, bu kitapta basılı reklam deneyimlerini paylaşıyor ve tüm mecralarda işinize yarayacak metin yazma tüyoları veriyor. Hazırlık aşamasından ürün ve pazar araştırmasına, fikirleri kağıda geçirmekten düzeltme aşamasına kadar her adımda yol gösteriyor. Kendi metinlerinden pek çok örnek veriyor.Sugarman ABD reklam dünyasında metin yazma konusunda bir efsane. Metinleri milyonları harekete geçirmeyi başarıyor. ABD’de, Avrupa’da, Asya’da ve Avustralya’da metin yazma konusunda seminerler veriyor. Bu kitabıyla ise Sugarman’ın taktikleri evde, ofiste elinizin altında….

    Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
    Reklam Yazarının El KitabıPDF6.23 MB Bul
    Reklam Yazarının El KitabıEPUB6.96 MB Bul
    Reklam Yazarının El KitabıMOBI5.49 MB Bul
    Reklam Yazarının El KitabıODF5.86 MB Bul
    Reklam Yazarının El KitabıDJVU7.32 MB Bul
    Reklam Yazarının El KitabıRAR4.76 MB Bul
    Reklam Yazarının El KitabıZIP4.39 MB Bul

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (5 Yorum)

    Reklam yazıyor, yazmayı düşünüyor veya bir şekilde metin yazıyorsanız faydasını göreceğiniz bir kitap.

    Reklam yazarlıgınin püf noktalarini ince ve ayrıntılı bir şekilde anlatmış.Ajanslarda çalışan kendini geliştirip reklam yazarlığı üstünde çalışmalar yapan arkadaşlarım için okunmasi gereken bir kitap.

    sektöre girdikten sonra ne kadar faydalı olduğunu gördüğüm kitap

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *