Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
İş’te İmaj Faktörü

Kategori: Diğer Yazar: Mahmut Harmancı Yayınevi: Nesil Yayınları

İş’te İmaj Faktörü

Tanıtım Bülteni
“İş`te İmaj Faktörü” isimli kitap, ahlaki bir çerçeveye bağlı kalarak isimlerini duyurmaya çalışanlar, çalışma hayatına yeni atılanlar, kariyerine ara verdikten sonra tekrar dönenler, yeni mezunlar, terfi bekleyenler, yeni bir göreve atanmış olanlar ile durumu ne olursa olsun daha başarılı, mutlu ve nazik bir hayat yaşamak isteyenler için kaleme alındı.Bu kitabı okuyan herkes;? Etkili bir kişisel imaj oluşturarak, gerçekten kim olduğunuzu dış dünyaya etkili bir şekilde sunabilmeyi,? İyi bir ilk izlenim edinerek, yeni tanıştığınız biri üzerinde bir dakikada kalıcı ve olumlu bir etki bırakabilmeyi,? Özgüveninizi kazanarak, onun oluşturduğu pozitif gücü kullanabilmeyi,? Vücut dilini öğrenerek, insanların davranışlarından düşüncelerini anlayabilmeyi,? Renkleri analiz ederek, kendinize yakışan giyim renklerini bulmayı ve karakterinizi renklerle yansıtabilmeyi,? Beden ölçülerinize göre giyinmeyi öğrenerek, örtünmeyi bir sanata dönüştürebilmeyi,? Etkili giyinmeyi öğrenerek, kişiliğinizi ve beklentilerinizi kıyafetlerinizle yansıtabilmeyi,? Başta mülakatlar ve yapacağınız sunumlar olmak üzere kendinizi daima enprofesyonel durumunuzla sunabilmeyi…ÖĞRENECEKSİNİZ.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
İş’te İmaj Faktörü PDF 6.23 MB İndir
İş’te İmaj Faktörü EPUB 6.96 MB İndir
İş’te İmaj Faktörü MOBI 5.49 MB İndir
İş’te İmaj Faktörü ODF 5.86 MB İndir
İş’te İmaj Faktörü DJVU 7.32 MB İndir
İş’te İmaj Faktörü RAR 4.76 MB İndir
İş’te İmaj Faktörü ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
İş’te İmaj Faktörü PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


kitabın hem dili, hem tarzı, hem de fikirleri süper bence. profesyonel iş hayatında bir yerlere gelmek isteyen, seçtiği hayatta başarı isteyen herkese tavsiye ederim.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*