Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklam Kültür Toplum

Kategori: Kültür Yazar: Banu Dağtaş Yayınevi: ütopya Yayınevi

Reklam Kültür Toplum

Tanıtım Bülteni
Türkiye'de 1980'li yıllarda başlayıp, 1990'lı yıllarda çeşitlenen ve yaygınlığı artan, 2000'li yıllarda ise rafineleşen tüketim kültürü. Ve onunla birlikte gelişip, büyüyen reklamcılık sektörü. Neo-liberal politikalarla hayata geçen ticari medya. Neo-liberal politikalarla akışkanlaşan sermaye ve mallar/hizmetler. Ve ulus aşırı şirketlerde çalışan ve tüketim nesnelerine, hem sahip olan hem de onları yaygınlaştıran yeni orta sınıf.Baudrillard'ın savunduğu gibi göstergeler ve imajları postmodern dönemde tüketiyorsak, 1930'lardaki reklam metinlerinde neden Türklük vurugusu yapılmaktadır? Diğer bir deyişle, reklam metinlerinin özellikleri nelerdir? Salt ürün/hizmet tanıtan metinler midir? Kültürel metinler midir? İdeolojik metinler midir? Ya da bunların tümü müdür? Reklam metinlerinin ve reklamcılık sektörünün tarihselliği var mıdır? İşte bu kitapta konular, bu sorunlardan hareketle seçilmiştir.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam Kültür Toplum PDF 6.23 MB İndir
Reklam Kültür Toplum EPUB 6.96 MB İndir
Reklam Kültür Toplum MOBI 5.49 MB İndir
Reklam Kültür Toplum ODF 5.86 MB İndir
Reklam Kültür Toplum DJVU 7.32 MB İndir
Reklam Kültür Toplum RAR 4.76 MB İndir
Reklam Kültür Toplum ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam Kültür Toplum PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Reklam sektöründeyseniz faydalanabileceğiniz bir kitap.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*