Kategori: Ekonomi Yayınevi: Rota Yayınları
Satıcı | Kitap Adı | Bağlantı |
---|---|---|
Trendyol | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
Kitapyurdu | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
D&R | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
Idefix | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
BKM Kitap | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
Hepsiburada | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
Nadir Kitap | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
N11 | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
Amazon Türkiye | Sorun Çözme Teknikleri | Satın Al |
Kitap Adı | Format | Boyut | Bağlantı |
---|---|---|---|
Sorun Çözme Teknikleri | 8.92 MB | İndir | |
Sorun Çözme Teknikleri | EPUB | 9.97 MB | İndir |
Sorun Çözme Teknikleri | MOBI | 7.87 MB | İndir |
Sorun Çözme Teknikleri | ODF | 8.40 MB | İndir |
Sorun Çözme Teknikleri | DJVU | 10.50 MB | İndir |
Sorun Çözme Teknikleri | RAR | 6.82 MB | İndir |
Sorun Çözme Teknikleri | ZIP | 6.30 MB | İndir |
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
Özellikle yönetici olanların karşılaşabileceği sorunları dile getiren ve sorunları etrafı kırıp dökmeden nasıl çözebileceğimizi anlatan bir kitap.
Kitapta; sorunların, yönetici faaliyetlerinin sürekli olarak önemli bir bölümünü oluşturması nedeniyle, sorun çözme yeteneği yöneticiliğin mihenk taşı olarak gösterilmiştir. Bu nedenle, bir yöneticinin, sadece personeli ile ilgili karşılaşacağı sorunları değil, aynı zamanda insanlarla ilgili karşılaşabileceği çeşitli sorunları da nasıl ele alarak çözümleyebileceğine ilişkin pratik bilgiler sunulmuştur.
Bu kitap görevine yeni başlamış denetçilerden tutun da buyük şirketlerin yöneticilerine kadar bütün yöneticilerin karşılacakları sorunları nasıl çözebileceklerine yardımcı olmak için yazılmış bir kitap. Bu kitaba göre sorun çözme tekniklerinin en temel modeli DAADİ Modeli. Bu model ise 5 aşamadan oluşuyor Dinleme araştırma , Amaç saptama, Destekleme ve izleme.Yönetici öncelikle sorunu dinleyerek ve araştırarak biçimlendirecek sonra amaç saptayacak ve amacı destekleyecek faaliyetler yapacak ve en sonunda da izleme yöntemiyle amacın veya alt amacların gerçekleşip gerçekleşmediğini saptayacaktır. Sadece yöneticiler için değil günlük işlerde, amirimizle ilişkilerimzde ve iş arkadaşlarımızla çalışmalarımız da da yararlanabileceğimiz bir kitap olmuş.