Türkiye’de Medya Ekonomisi

Kategori: Edebiyat Yazar: Michael Kuyucu Yayınevi: Esen Kitap

Türkiye’de Medya Ekonomisi

    Tanıtım Bülteni

    Gazetelerin akşam baskılarından, dijital – online medyaya kadar Türk medyasının tarihi bu kitapta. Türk medyasının başrol oyuncuları ve medya kariyerlerinin hikâyeleri… Türk medyasının ekonomik yapısında yaşanan dönüşümün akademik incelemesi… Gazetesini yayınlayan ve sermayesini kendisi yaratan patronlardan, farklı sektörlerden elde ettiği gelirlerle medya holdinglerine sermaye aktaran medya patronlarına kadar geçen tarihsel sürecin hikâyesi…Türk medyasının ekonomik ve mülkiyet yapısı ile ilgili yapılan bu akademik incelemede medyanın tarihsel hikâyesinin yanı sıra ekonomik gelişimine de yer verildi.Ailesi gazetecilikten gelen basın patronlarından, büyük sermayelerin yarattığı medya holdinglerine giden yolda Türk medyasında yaşanan köklü değişim ve Türkiye’nin yarım asırlık medya tarihi.Üniversitelerin İşletme ve İletişim Fakültelerinde kaynak kitap olarak ta okutulacak olan bu eser bir arşiv niteliğindedir.

    Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
    Türkiye’de Medya EkonomisiPDF6.23 MB Bul
    Türkiye’de Medya EkonomisiEPUB6.96 MB Bul
    Türkiye’de Medya EkonomisiMOBI5.49 MB Bul
    Türkiye’de Medya EkonomisiODF5.86 MB Bul
    Türkiye’de Medya EkonomisiDJVU7.32 MB Bul
    Türkiye’de Medya EkonomisiRAR4.76 MB Bul
    Türkiye’de Medya EkonomisiZIP4.39 MB Bul

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (3 Yorum)

    Türkiye Medyasını bütün yönleriyle ortaya koyan faydalı bir eser.

    Türk basının ekonomik yapısı hakkında yapılabilecek akademik çalışmalar için iyi bir referans

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *