Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi

Kategori: Edebiyat Yazar: Dr. Munise Yıldırım Yayınevi: çizgi Kitabevi

Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi

Tanıtım Bülteni
Öğrencilerden “Yaşasın bugün edebiyat dersi var” ifadesi duyulmak isteniyorsa, geleneksel yöntemlerle edebiyat dersi işlemekten vazgeçilmelidir. Edebiyat dersine zaten mesafeli olan öğrenciye metni dağıtıp, okutup, sonra da metnin içeriksel ve biçimsel özellikleri rutin bir şekilde sorulmamalıdır. Tersine onların da etkin olabileceği, eylemde ve üretimde bulunabileceği bir ders içeriği oluşturmak gerekir.Bu amaçla kitap üretimsel-yorumbilim yöntemi ile eylemse-üretimsel edebiyat öğretim yöntemi ve onların alıştırma çeşitleri üzerine kurulmuştur. Kitapta ele alınan edebiyat türleri, kısa anlatı türleri olan fabl, masal, söylence, menkıbe, kısa öykü, nuvel, anekdot ve takvim hikayeleridir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
Kitapyurdu Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
D&R Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
Idefix Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
BKM Kitap Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
Hepsiburada Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
Nadir Kitap Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
N11 Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
Amazon Türkiye Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi PDF 6.23 MB İndir
Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi EPUB 6.96 MB İndir
Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi MOBI 5.49 MB İndir
Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi ODF 5.86 MB İndir
Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi DJVU 7.32 MB İndir
Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi RAR 4.76 MB İndir
Kısa Anlatı Türleri ve Öğretimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*