Başını tabiat bataklığından çıkar, arkana bak, zerrattan, seyyarata kadar bütün mevcuat, ayrı ayrı lisanlarla şehadet ettikleri ve parmaklarıyla işaret ettikleri bir Sani’i Zülcelal’i gör.. ve sarayı yapan ve o defterde sarayın programını yazan Nakkaş-ı Ezeli’nin cilvesini gör, fermanına bak, Kur’anını dinle… o hezeyanlardan kurtul!..
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
ey insan! bil ki insanların ağzından çıkan ve dinsizliği işmam eden dehşetli kelimeler var. 3 tane mühimini beyan edeceğiz.BİRİNCİSİ:EVCEDETHUL ESBAB yani esbab bu şeyi icad ediyor .İKİNCİSİ:TEŞEKKELE Bİ NEFSİHİ yani kendi kendine teşekkül ediyor .ÜÇÜNCÜSÜ:İKTEZATHÜ-T TABİAT yani tabiat iktiza ediyor. bu üç yol dışında olabilcek bir yol daha vardır ki her şey bir Kadir-i Zülcelalin kudretiyle icad ediliyor.madem aklen bu dört yoldan başka yol yoktur. işte bu kitap önceki üç yolun ne kadar akıldan uzak ve kabul edilemez olduğunu dördüncü yolun ise ne kadar akla yakın olduğunu her şeyle isbat ediyor özellikle de temsili hikayeciklerle anlatılması ayrı bir anlam kazandırıyor.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
TABİATTAN GELEN KÜFÜR-İMANSIZLIK FİKRİNİ
DİRİLMEYECEK ŞEKİLDE ÖLDÜREN
VE ALLAHIN VARLIĞINI VE BİRLİĞİNİ İSBAT EDEN MÜKEMMEL BİR ESER
ey insan! bil ki insanların ağzından çıkan ve dinsizliği işmam eden dehşetli kelimeler var. 3 tane mühimini beyan edeceğiz.BİRİNCİSİ:EVCEDETHUL ESBAB yani esbab bu şeyi icad ediyor .İKİNCİSİ:TEŞEKKELE Bİ NEFSİHİ yani kendi kendine teşekkül ediyor .ÜÇÜNCÜSÜ:İKTEZATHÜ-T TABİAT yani tabiat iktiza ediyor. bu üç yol dışında olabilcek bir yol daha vardır ki her şey bir Kadir-i Zülcelalin kudretiyle icad ediliyor.madem aklen bu dört yoldan başka yol yoktur. işte bu kitap önceki üç yolun ne kadar akıldan uzak ve kabul edilemez olduğunu dördüncü yolun ise ne kadar akla yakın olduğunu her şeyle isbat ediyor özellikle de temsili hikayeciklerle anlatılması ayrı bir anlam kazandırıyor.