Uluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar

Kategori: Ekonomi Yazar: Dr. Cem Kozlu Yayınevi: Türkiye Iş Bankası Kültür Yayınları

Uluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar

  • Yayın Tarihi: 04.07.2019
  • ISBN: 9789754580389
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 332
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 15.5 x 23 cm
Tanıtım Bülteni

Elinizdeki eserin ilk basıldığı 1982 yılından bu yana hem dünya hem Türkiye sürekli değişti, ticari alanda niceliksel büyümenin yanı sıra birçok niteliksel dönüşüm de yaşandı. Baş döndürücü bir hızla gerçekleşen niteliksel dönüşümler arasında dijitalleşme ve sürdürülebilirlik en ön sırada yer alıyor.Bu yeni basımda dijital dönüşümün getirdiği endüstri 4.0, yapay zekâ, makine öğrenmesi, büyük veri, kitle kaynak, nesnelerin interneti, blokzincir ve pazarlama bilgi sistemleri gibi hayatımıza yeni giren kavramların pazarlama alanına yansımaları üzerine detaylı aktarımlar bulacaksınız. Teknolojik yeniliklere paralel olarak son yıllarda yükselişe geçen bir başka eğilim ise “hesap verebilir” faaliyetler ve işletmeler. Kitabımızda, sürdürülebilir pazarlama, sosyal amaca yönelik pazarlama, sosyal sorumluluk, yeşil pazarlama gibi konuları barındıran yepyeni bir bölüm ile biz de bu akıma katkıda bulunduk. Bunlara ek olarak, eserimizin bu son baskısında, “yerli” markalara ait örneklerin ağırlığını arttırarak yerli başarı hikâyelerine ve en iyi uygulama örneklerine yer verdik.Bu kitabın temel amacı, ürettikleri ürün ve hizmetlerle uluslararası pazarlara açılmayı hedefleyen şirketlerin yöneticilerine ve uluslararası ticaret alanında kendini geliştirmek isteyen üniversite öğrencilerine yararlı olabilmek, uluslararası pazarlamanın strateji, yöntem ve süreçlerini tanıtabilmek. Eserimizin hem bu alana ilgi gösteren öğrencilerimize, hem yerli markalarımıza, hem de ülke ekonomimize faydalı olması ümidiyle…

SatıcıKitap AdıBağlantı
TrendyolUluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
KitapyurduUluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
D&RUluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
IdefixUluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
BKM KitapUluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
HepsiburadaUluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
Nadir KitapUluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
N11Uluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
Amazon TürkiyeUluslararası Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar Satın Al
Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
Uluslararası Pazarlama İlkeler ve UygulamalarPDF13.78 MB Bul
Uluslararası Pazarlama İlkeler ve UygulamalarEPUB15.40 MB Bul
Uluslararası Pazarlama İlkeler ve UygulamalarMOBI12.16 MB Bul
Uluslararası Pazarlama İlkeler ve UygulamalarODF12.97 MB Bul
Uluslararası Pazarlama İlkeler ve UygulamalarDJVU16.21 MB Bul
Uluslararası Pazarlama İlkeler ve UygulamalarRAR10.54 MB Bul
Uluslararası Pazarlama İlkeler ve UygulamalarZIP9.73 MB Bul

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)

özellikle üniversite döneminde olan gençlere tavsiye edebileceğim bir kitap.

(Uluslararası) Pazarlama konusunda genel bilgiler veriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*