Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Medya Toplumu ve Reklam

Kategori: Sosyoloji Yazar: M. Nur Erdem Yayınevi: Literatürk Academia

Medya Toplumu ve Reklam

Tanıtım Bülteni
Elinizdeki bu kitap, dijitalleşmenin etkilerine daha da özelinde dijitalleşme süreci ile birlikte bir bilinç endüstrisi ürünü olarak reklama yoğunlaşmaktadır. Kitap, yazarın 2014 yılında tamamlamış olduğu “Tüketime Dayalı Bilinç Endüstrisi ve Reklam Bağlamında Bir Dijital Reklam Okuryazarlığı Eğitim Modeli Önerisi” başlıklı doktora tezinin bir parçasıdır. Dijitalleşmenin hızı dolayısıyla üzerinden geçen beş yıl bir yana, hemen her gün söz konusu olan gelişmeler doğrultusunda güncellenmiş ve geliştirilmiştir. Özellikle belirtmek gerekir ki, bu kitapta cevap aranan soru “dijital reklamcılık en iyi nasıl uygulanır?” değildir. Ya da bütünüyle eleştirel bir dille dijital teknolojilerin reklamcılık alanındaki kullanımını değerlendirmek de amaçlanmamaktadır. Amaç, gelenekselden dijitale hem toplumsal dönüşümün hem de dijitalleşmenin, reklamcılık alanına yansımalarının bir çerçevesini çizmeye çalışmaktır.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Medya Toplumu ve Reklam PDF 6.23 MB İndir
Medya Toplumu ve Reklam EPUB 6.96 MB İndir
Medya Toplumu ve Reklam MOBI 5.49 MB İndir
Medya Toplumu ve Reklam ODF 5.86 MB İndir
Medya Toplumu ve Reklam DJVU 7.32 MB İndir
Medya Toplumu ve Reklam RAR 4.76 MB İndir
Medya Toplumu ve Reklam ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*