Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi

Kategori: Sosyoloji Yazar: Fatih Sinan Esen Yayınevi: Gazi Kitabevi

Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi

Tanıtım Bülteni
Sevgili Okuyucu, İnsanoğlu dünyaya geldiğinden beri birçok ihtiyacını karşılama güdüsüyle hareket etmiştir. Bu ihtiyaçlarıyla ilgili Maslow başta olmak üzere birçok araştırmacı ve akademisyen çalışmalar yapmış, çeşitli modeller geliştirmiş ve insanlığa sunmuştur. İnsanların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için gerekli olan en önemli unsur iletişimdir. Teknolojinin 20. yüzyıldaki ve 21. yüzyılın başlarındaki hızlı gelişimi, bilgisayarlar başta olmak üzere günlük hayatta kullanılan tüm araç, gereç ve cihazların da gelişmesinin önünü açtı. Yeni teknolojilerin özellikle gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerin sanayisinde yoğun olarak kullanılmasının yanında bireyler tarafından da benimsenme durumu, bireylere olan etkileri ve bireysel tercihler araştırmacılar tarafından merak edilen bir konu oldu. Sosyal ağ platformları, mikrobloglar, video ve müzik paylaşımı tabanlı platformlar, fotoğraf paylaşımı tabanlı platformlar, konum paylaşım tabanlı platformlar, oyun tabanlı platformlar, fikir paylaşımı tabanlı platformlar, soru-cevap tabanlı platformlar, işbirliği tabanlı platformlar, yer imi paylaşımı tabanlı platformlar şeklinde incelenen sosyal medya içerisinde en sık kullanılanlar şu anda Facebook, Twitter, Insgatram, Linkedin, Youtube şeklinde sıralanıyor. Bu kitapta en sık kullanılan platformların doğuşu ve gelişimi ile ilgili bilgiler veriliyor, sosyal medya ile ilgili kayda değer bilimsel yayınlardan bahsediliyor. Kitapta öncelikle iletişime, sonrada kitle iletişime odaklanılıyor. Çünkü bu kavramların ne olduğu nereden ve hangi ihtiyaçtan çıktığı ve nasıl geliştiği bilinmeden günümüz teknolojik dünyasındaki gücünü anlatmak çok zor. Dolayısıyla, sosyal medyanın anlaşılması için öncelikle geleneksel kitle iletişim paradikmalarının ve araçlarının iyi anlaşılması gerekiyor. Kitle iletişimi ile ilgili güncel yaklaşımlarda ve geleneksel kitle iletişim araçları olan kitap, gazete, dergi, televizyon ve sinemadan bahsedilmiştir. Bu sayede, sosyal medya aşamasına geçmeden önce kitlelerin haberleşme ihtiyaçları ile ilgili perspektif çizmeye, okuyucuda gerekli altyapı oluşturmaya gayret edilmiştir. Ardından internetin gelişimi ile birlikte sosyal medya platformlarının günümüzdeki haline kadar geçirdiği evrim sürecinde yer verilmiştir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
Kitapyurdu Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
D&R Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
Idefix Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
BKM Kitap Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
Hepsiburada Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
Nadir Kitap Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
N11 Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
Amazon Türkiye Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi PDF 6.23 MB İndir
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi EPUB 6.96 MB İndir
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi MOBI 5.49 MB İndir
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi ODF 5.86 MB İndir
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi DJVU 7.32 MB İndir
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi RAR 4.76 MB İndir
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Dumandan Sosyal Medyaya Kitle İletişiminin Kısa Tarihi PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*