"Reklam, en geniş tanımıyla üreticilerin tüketicilerle kendi ürünleri hakkında iletişim kurma yoludur. Tıpkı politikacıların seçmenle iletişim kurmak ve seçmeni kendilerine oy vermeye ikna etmek için siyasi parti yayınlarını ve diğer platformları kullanmaları veya vaizlerin minberlerini ve yazılı kaynaklarını, cemaatlerini kendi dinlerinin veya mezheplerinin inançlarına bağlamak için kullanmaları gibi, üreticiler de tüketiciyi kendi ürünlerini almaya teşvik etmek için reklamları kullanırlar. Siyasi, sanatsal, dini ve ticari iletişim şekilleri, çağdaş liberal demokrasilerde - şartların zorunlu kıldığı - bazı belirli kısıtlamalar dışında "ifade özgürlüğü"nü oluştururlar."
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
Kisacik ama icerik olarak dolu bir kitap.
Çapı küçük ama içeriği epey derin olan bir kitap.
Medya avukatları için.
Ucuz olduğu için almıştım.Okumak zaman kaybı olmaz.Eski baskı olduğu unutulmamalı.
Oldukça eski bir yayın olduğu dikkate alınmalı..