Kategori: Diğer Yazar: Güven Borça Yayınevi: Mediacat Kitapları
Satıcı | Kitap Adı | Bağlantı |
---|---|---|
Trendyol | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
Kitapyurdu | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
D&R | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
Idefix | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
BKM Kitap | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
Hepsiburada | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
Nadir Kitap | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
N11 | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
Amazon Türkiye | Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | Satın Al |
Kitap Adı | Format | Boyut | Bağlantı |
---|---|---|---|
Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | 7.10 MB | İndir | |
Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | EPUB | 7.93 MB | İndir |
Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | MOBI | 6.26 MB | İndir |
Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | ODF | 6.68 MB | İndir |
Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | DJVU | 8.35 MB | İndir |
Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | RAR | 5.43 MB | İndir |
Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar Mı? | ZIP | 5.01 MB | İndir |
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
faydalı, ilham verici bir kitap
Kitap akıcı bir şekilde marka ve markalaşma ile ilgili değerlendirmeleri özellikle türk markalarını yorumlayarak veriyor. Örnekler üzerinden konuların takip edilmesi ile konular bir vaka analizine dönüşmüş.Konuya ilgi duyanların çok dikkatini çekecektir.
Güven Borça’nın yazmış olduğu markalaşma konusunda son derece önemli ve neredeyse ilk ve tek Türkçe kaynak. Türkiye örneğini son derece iyi tahlil ediyor. Yalnız kitap benim gibi öğrenciler için biraz pahalı. Bu da maalesef popüler kültür kitapları hariç özellikle iş kitaplarında çok rastlanan bir durum.
Kitap marka ve markalaşma üzerine yazılımış Türkiye örneğinden ve uygulamalardan bahsediyor. Son baskısında bunun son baskı oldunu belirten bir ön söz yazmış. Klasikleşen kitabın başka baskısını yapmayacağını belirtmiş. Kitabın Türk pazarlama klasikleri arasına şimdiden girdiğini söylemekte sakınca yok sanırsam. Marka kavramının gerçek sınırlarının neler olduğunu bu kavramın Türkiyede ne kadar dar kalıplar içerisinde tartışıldığını belirtmektedir.
Marka konusunda, bu topraklardan çıkmış en güzel eserlerden birisi! Popüler değişkenler üzerine kurulu denklemleri ve keyifli anlatımıyla, tek kalemde okunan bir kitap.