Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Marka Aklı

Kategori: Diğer Yazar: Duanne E. Knapp Yayınevi: Mediacat Kitapları

Marka Aklı

  • çevirmen: Azra Tuna Akartuna
  • Yayın Tarihi: 22.10.2002
  • ISBN: 9789758378746
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 239
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 3. Hm. Kağıt
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Marka Aklı* Nasıl Gerçek Bir marka Üretebiliriz?* Bizim durumumuzda, ideal marka stratejisi ne olmalıdır?* Bu nasıl bir çaba gerektirir ve kazancı, bütün bunlara değer mi?* Ürün/hizmetimizin ayırt edici özelliği nedir?* Kimin bakış açısı bizin için önemli; müşterilerimiz kimler?* Onları nasıl bilgilendirir, ürün/hizmetimize güvenmelerini nasıl sağlarız?...
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Marka Aklı PDF 9.92 MB İndir
Marka Aklı EPUB 11.09 MB İndir
Marka Aklı MOBI 8.75 MB İndir
Marka Aklı ODF 9.34 MB İndir
Marka Aklı DJVU 11.67 MB İndir
Marka Aklı RAR 7.59 MB İndir
Marka Aklı ZIP 7.00 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Marka Aklı PDF 9.92 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


Konu ilgili güzel kaynaklardan birisi…


Sektöre uzak olanlar yani reklamcı olmayanlara ağır bir dil var tabi bunlar bu kitabı okuyacakların kazanımı olacak terimler olacağından ilavegetiri.Bunun yanın da harika bir markalaşmaya giden yol haritası mediacat tan güzel seriden güzel bir çeviri marka sahipleri ve sektör ilgilileri okuyup çok şey alır.


” Marka Aklı, yerel veya küresel boyutlarda faaliyet gösteren her türlü şirket için bir yol haritası niteliğinde. Sıfırdan başlanarak bir marka kültürü oluşturma, marka ismi, logosu, sloganı, vaadi, başlığı, sunumu hazırlama, müşterinin bakış açısından markayı değerlendirme ve doğru stratejileri geliştirme kitabın ana konularından. MediaCat Kitapları’ndan olan Marka Aklı, iş kurmak veya işini geliştirmek isteyen girişimciler için mutlaka incelenmesi gereken bir kaynak. “Yazar Duane E.Knapp Dünya çapında faaliyet gösteren birçok şirkette üst düzey yöneticilik yapmış. Bu şirketlerden bir kısmının başarı öykülerine ise kitabında yer vermiş. Kitap 9 bölümden oluşuyor ve her bölümün sonunda seçkin bir markanın profili ve bölümün özeti bulunuyor. Bu nedenle kitap fazla sıkıcı olmaktan kurtarılmış ve kitaba akıcılık kazandırılmış. Kitaptaki konular, Marka Stratejisi Doktrini olarak adlandırılan bir hareket planı üzerinden aktarılmış okuyucuya. Bir marka tüketicinin aklında nasıl bir yere sahip olmalıdır? Bu konuma sahip olmak için neler yapmalıdır? Nasıl bir yol izlemelidir? Bu soruların cevapları ayrıntılı olarak Marka Aklı’nda yer alıyor. Dikkatlice okunduğunda fazlasıyla öğretici bir kitap. Özellikle de Citibank, Hallmark, Lexus, Whirlpool, Hampton Inn, Starbucks Coffee gibi firmaların profillerini okumak son derece zevkli.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*