Approaches on New Media : Proceedings of 1st International New Media Conference
Tanıtım Bülteni
ContentsPage : Changing Marketing Practices in New Media Age: Mobile Marketing ApplicationsAli Murat KIRIK, Ahmet ÇETINKAYARelationship Between Technology And Communication - Cem S. SÜTÇÜThe Impact of Mobile Advertisements on Impulse Buying Behavior - Ceyda DENEÇLI, Öykü Ezgi YILDIZInternet and Advertisement Taxation - Fevzi Rifat ORTAÇ, Deniz AKÇAYParadigms in Digital Activism Research - Gülüm ŞENERMuseum Crowdsourcing: Consolidation of Museum Work Communicating with Public - N. Hanzade URALMANNew and Old: Changes and Continuity in Culture and Media - Ileana Nicoleta SALCUDEANCustomer Services on Facebook: An Investigation into - UK Banking Sector - Nurdilek DALZIELHow Social Media Supports Citizen Participation in LocalGovernments? Example of Kadıköy Municipality - Özgür C. SELVI-TAŞDANThe Impact of E-Shopping Website Quality on E-Loyalty - Sevda DENEÇLICem Rituals - From the Sacred Place to Social Media - Seyhan KAYHAN KILIÇAlternative Media’s Approach to Terrorism News:A Review on The Murder of The Prosecutor - Zafer ÖZDEMİR
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)