Basın ilanı yüksek teknolojinin bütün imkanlarına rağmen hala etkili bir reklam yöntemi. Eski ama güvenilir. Basit ama çarpıcı. Üstelik sanıldığından da daha ilham verici ve kesinlikle zor.
Reklam hakkında reklamcılıkların, reklamcılık öğrencilerinin, reklam görünce kanalı değiştirmeyenlerin hatta sokakta, gazetede, dergide, internette reklamlara rastlayan herkesin merak ettiği herşey bu kitapta.
‘Basın İlanı Böyle Yapılır!’ın orijinal adı, “Cutting Edge Advertising”. Kitap reklamcılık konusunda otorite kitaplardan biri olarak kabul ediliyor. Kitabın yazarı, reklamcılık dalında birçok ödül alan bir isim olan Jim Aitchison, Singapur’un ünlü reklam şirketi Ball Partnership&Batey Ads’in yaratıcı yönetmenliğini de yaptı. Kitap, basın ilanları şeklinde verilen reklamları hazırlamanın formüllerini açıklıyor. Basın ilanları, gazeteye, dergiye verilen ilanlar olup, okuyucuların aklında iz bırakan ve markaya ün katan reklamlardır. Aitchison’un kitabı, konunun teorik çerçevesini sunmanın yanında, çok sayıda örnek basın ilanından da oluşuyor.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
Gerçekten her reklamcının ve reklamcı adayının baş ucu kitabı niteliğinde bir kitap. Çok eğlenceli ve yormadan öğreten bir ders kitabı gibi düşünün.
‘Basın İlanı Böyle Yapılır!’ın orijinal adı, “Cutting Edge Advertising”. Kitap reklamcılık konusunda otorite kitaplardan biri olarak kabul ediliyor. Kitabın yazarı, reklamcılık dalında birçok ödül alan bir isim olan Jim Aitchison, Singapur’un ünlü reklam şirketi Ball Partnership&Batey Ads’in yaratıcı yönetmenliğini de yaptı. Kitap, basın ilanları şeklinde verilen reklamları hazırlamanın formüllerini açıklıyor. Basın ilanları, gazeteye, dergiye verilen ilanlar olup, okuyucuların aklında iz bırakan ve markaya ün katan reklamlardır. Aitchison’un kitabı, konunun teorik çerçevesini sunmanın yanında, çok sayıda örnek basın ilanından da oluşuyor.