Eskiden büyümenin anahtarı olarak görülen satışçılar artık işverenlerine ve müşterilerine daha az mı değer katıyor? İş dünyasının hızlanan temposu en çok performans göstermeleri gereken zamanda satışçıları saf dışı mı bıraktı? Bildiğimiz anlamda satışın sonu mu geldi?İster üst düzey bir satış yöneticisi olun ister bir satışçı, kişisel ve organizasyonel başarınız bu soruların cevaplarına bağlı. Yepyeni bir çığır açan bu kitap satışçının rolünün nasıl değişmesi ve satışçıların hangi satış tekniklerini benimsemesi gerektiğini tartışıyor.
Kurumsal Value satışı yapan herkesin, satış süreçlerini ve müşteri karar noktalarını anlayabilmesi için okuması gereken çok önemli bir kitap. kitap araştırmalarla desteklenen tezlere dayanmakta ve gerçekten çok işe yarar bilgiler içeriyor. Tek kötü yanı, çeviriden mi bilemiyorum ama biraz ağır bir anlatıma sahip. Daha akıcı şekilde yazılabilirdi bence.
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
Kurumsal Value satışı yapan herkesin, satış süreçlerini ve müşteri karar noktalarını anlayabilmesi için okuması gereken çok önemli bir kitap. kitap araştırmalarla desteklenen tezlere dayanmakta ve gerçekten çok işe yarar bilgiler içeriyor. Tek kötü yanı, çeviriden mi bilemiyorum ama biraz ağır bir anlatıma sahip. Daha akıcı şekilde yazılabilirdi bence.