Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Blog Çağı

Kategori: Bilgisayar Yazar: Ceyda Aydede Yayınevi: Hayat Yayınları

Blog Çağı

  • Yayın Tarihi: 04.01.2007
  • ISBN: 9789756218600
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 132
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 13.5 x 19.5 cm
Tanıtım Bülteni
Siz kimsiniz? Dünyanın bunu bilmesini ister misiniz? Ne Satarsınız? Daha fazla, çok daha fazla satmak istermisiniz?Tüm bunları bloglar sayesinde yapabilirsiniz. Blog yoluyla hem dünyaya bağlanabilir hem de hiç tanımadığınız insanlara ve mekânlara ulaşabilir, şirketlere ve pazarlara adınızı duyurabilirsiniz. Dünyada yaklaşık 35 milyon çalışan her gün blogları ziyaret ediyor ve 3,5 saatini bloglarla geçiriyor. Yani günde en az 40 dakikalarını blog ziyaretlerine ayırıyorlar. Şimdi iş dünyası blogçuluğun gücünü görmekte ve kontrol altında tutup yönetmeye çalışmaktadır. Gerçek liderler için sanal günlük tutmak bir zorunluluktur. Aynı şeyi siz de şirketiniz için yapmalısınız. Pazarlamanın Blog Çağı ile blog nedir, etkin biçimde nasıl kullanılabilir, pazarlamada bloglardan nasıl faydalanılabilir gibi sorularınız cevap buluyor.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Blog Çağı PDF 5.48 MB İndir
Blog Çağı EPUB 6.12 MB İndir
Blog Çağı MOBI 4.83 MB İndir
Blog Çağı ODF 5.16 MB İndir
Blog Çağı DJVU 6.45 MB İndir
Blog Çağı RAR 4.19 MB İndir
Blog Çağı ZIP 3.87 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


Yeni medya döneminde, Pazarlama ve Halkla İlişkiler alanlarının evrilmesi hakkında bilgi edinmek isteyenler için faydalı olacaktır.


Kendi blogumda yazdığım yazıdan alıntı yapmak istiyorum.Kitap dört bölümden oluşuyor. İlk bölüm “Pazarlamanın Dünü Bugünü” adında ve pazarlamanın tarihsel gelişimi anlatılıor. İkinci bölüm “Blogun Doğuşuyla Değişen Pazarlama”, Blog Endüstrisinin Doğuşunu ve Pazarlamanın Blogla Tanışmasını içeren iki alt bölümden oluşuyor. Üçüncü bölüm “Kurumsal Bloglar”, iş dünyasında neden blog sahibi olmalıyız ve blogları kullanarak markamıza değer katabileceğimizi anlatıyor. Son olarak dördüncü bölüm “Blogcunun Kılavuzu” blog tutmanın raconundan, kimler nasıl tutmalıdan bahsediyor. Kitap 132 sayfadan oluşuyor. Zaman zaman kendini tekrarlamalar canımı sıkmadı değil ama en azından blogların geleceği ile ilgili bir bakış açısı kattığı için kitaplığımın güzel bir köşesinde taliplilerini bekliyor olacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*