Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Çocuklarla Tarih Çalışmak

Kategori: Akademik Yazar: Kolektif Yayınevi: Pegem Akademi Yayıncılık

Çocuklarla Tarih Çalışmak

Tanıtım Bülteni
“Tarih dersi çok iyi olan bir lise öğrencisine “tarih öğrenmek için ne yapıyorsun?” diye sordum. Odasına kapanıyor ve konu bitene kadar çıkmıyormuş. Cevap, aslında şunları içeriyor: Tarihsel kanıtları incelemiyorum, tarihsel mekanlarda dolaşmıyorum, kendim bir tarih metni yazmıyorum, bir tarihsel figürü canlandırmıyorum yada bir tarih görüşmesi yapmıyorum vb. Bütün bunları yapmıyorsak yaptığımız şey tarih çalışmak değil, ders çalışmaktır. Öğrendiğimiz şey de tarih değil, ders kitabındaki metindir. Tarih çalışmanın ve tarihi anlamanın temel unsurlarının belki de yeniden hatırlanması, unutulmuş değilse bile yeniden bir kez daha altının çizilmesi gerekiyor. Dünyada bu işin, aslında bizim de yaptığımız, yapılmasını istediğimiz şekilde yapıldığının yeniden hatırlanması gerekiyor. Bunun için ABD’de 2001 yılında “No Child Left Behind” projesi kapsamında, bütün çocukların temel tarihçi becerilerine ve asgari düzeyde bir tarih anlayışına sahip olabilmeleri için hazırlanmış olan anne babalara yönelik bu kitapçığın işe yarayabileceğini düşündük. Ardından, zaten bildiğimiz ve kimilerimizin de yapageldiğimiz kimi doğruların yeniden hatırlanması, dünyada bunların önemsendiğinin kanıtlanması ve hatırlanması için, öğretmenlere yönelik olarak Türkçemize uyarladık.”
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Çocuklarla Tarih Çalışmak PDF 6.23 MB İndir
Çocuklarla Tarih Çalışmak EPUB 6.96 MB İndir
Çocuklarla Tarih Çalışmak MOBI 5.49 MB İndir
Çocuklarla Tarih Çalışmak ODF 5.86 MB İndir
Çocuklarla Tarih Çalışmak DJVU 7.32 MB İndir
Çocuklarla Tarih Çalışmak RAR 4.76 MB İndir
Çocuklarla Tarih Çalışmak ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Çocuklarla Tarih Çalışmak PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*