Değişmeyi elinize aldınız işte, sayfalarını rastgele karıştırıyordunuz. Gözünüze çarpan ne? Roman sanatında kahramanlar genellikle üçüncü tekil kişi (nesnel) ya da birinci tekil kişi (öznel) olarak sunulurlar. Oysa Değişme bazı bölümlerinin dışında ikinci çoğul kişiyle yazılmıştır. Demek oluyor ki, Michel Butorun nişan tahtası yaptığı sizsiniz, yani siz (okur) ve ötekiler (okurlar). Bu size bir çağrıdır: Kendini keşfe çıkan bir romanın kahramanı olmaya adaysınız...
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Bir form sitesinde çok güzel bir kitap olduğunu okumuş ve içeriğini merak etmiş ve kitap yurdundan satın almıştım.Şuan iyi ki satın almışım diyorum.Çok beğendim tavsiye ederim.
İç hesaplaşma olduğu doğru, fakat bunu zaman kavramının arkasına sığınarak, yani gerçek, yaşanan zamanla, dış zaman arasındaki ilişkileri dikkate alarak veriyor.Bir anlamda Bergsonvari bir zaman anlayışının izlerini görüyoruz.Yirmi dört saatte yaşanan koca bir zaman dilimi;tıpkı Huzur’da olduğu gibi…
sevgilisine giderken ailesini terketmeye hazırlanan bir adamın iç hesaplaşması.Ama yolculuk uzun ve kararlar heran değişebilir; iç hesaplaşmalar, tereddütler , vicdan hesaplaşmaları ve kabuslar yol boyunca yakasındadır ne de olsa.
Kitap Yorumları - (4 Yorum)
Bir form sitesinde çok güzel bir kitap olduğunu okumuş ve içeriğini merak etmiş ve kitap yurdundan satın almıştım.Şuan iyi ki satın almışım diyorum.Çok beğendim tavsiye ederim.
İç hesaplaşma olduğu doğru, fakat bunu zaman kavramının arkasına sığınarak, yani gerçek, yaşanan zamanla, dış zaman arasındaki ilişkileri dikkate alarak veriyor.Bir anlamda Bergsonvari bir zaman anlayışının izlerini görüyoruz.Yirmi dört saatte yaşanan koca bir zaman dilimi;tıpkı Huzur’da olduğu gibi…
sevgilisine giderken ailesini terketmeye hazırlanan bir adamın iç hesaplaşması.Ama yolculuk uzun ve kararlar heran değişebilir; iç hesaplaşmalar, tereddütler , vicdan hesaplaşmaları ve kabuslar yol boyunca yakasındadır ne de olsa.
iki kadın… iki şehir…ve tercih vefadan yana…