Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi

Kategori: Diğer Yazar: Dr. Murat Koçyiğit Yayınevi: Eğitim Kitabevi

Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi

Tanıtım Bülteni
Son yıllarda, bilgi teknolojilerinin gelişimi ve iletişim alanındaki uygulamalar çok hızlı bir şekilde ilerlemiştir. İnternet, günümüzde bilgi paylaşımı ve iletişimi kolaylaştıran en önemli araçlardan biri haline gelmiştir. Dijital çağda internet aracılığıyla dijitalleşen iletişim, kurumsal anlamda önemli gelişimlere ve dönüşümlere yol açmıştır. İnternet ve dijital iletişim platformlarının etkisiyle şeffaflık, açık olma, erişim kolaylığı önem kazandığı için kurumsal iletişimin doğası da değişime uğramıştır. Dolayısıyla internetin ve dijital platformların ortaya çıkması birçok şeyi değiştirmiştir. Bunlardan birisi de halkla ilişkilerdir. Geleneksel medya araçlarından daha etkili yönleri bulunan dijital iletişim araçları, zaman ve mekân sınırlılıklarını ortadan kaldırarak, etkileşim ve diyalojik ilişkileri artırmıştır. İnternet ve dijital platformlar, dijital halkla ilişkiler, yeni halkla ilişkiler, P.R. 2.0 ve E-PR olarak adlandırılan kavramları ortaya çıkarmıştır. Amerikan dijital halkla ilişkiler gurusu Shel Holtz, Yeni medya eski medyayı öldürmez, ancak bunu etkiler ve değiştirir. Dijital halkla ilişkiler, diğer iletişim, etkileşim ve ilişki kurma biçimlerine alternatif değildir; daha önce olanın bir uzantısıdır, demiştir. Günümüzde dijital halkla ilişkiler, kurumsal bir gereklilik haline gelmektedir. Kurumlar dijital halkla ilişkiler aracığıyla internette bir iz bırakarak, hedef kitlelerin kurum hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayabilmektedirler. Dijital dünyada, teknoloji ve bilgi temelli dinamik dijital iletişim platformlarının öneminin anlatıldığı bu kitapta, yatırım getirisi (ROI) açısından değerlendirildiğinde dijital halkla ilişkilerin; müşteri sadakati, bilinirlik, farkındalık, kurumsal imaj ve online kurumsal itibar yönetimi gibi alanlarda kuruma dolaylı kâr sağlayan önemli bir yönetim stratejisi haline geldiği, örnekler ve araştırma doğrultusunda tartışılmıştır. 
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
D&R Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Idefix Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Nadir Kitap Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
N11 Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi MOBI 5.49 MB İndir
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*