Dijital Markalaşma

Kategori: Ekonomi Yazar: Mürsel Ferhat Sağlam Yayınevi: Dikeyeksen Yayıncılık

Dijital Markalaşma

    Tanıtım Bülteni

    İçerisinde 100+ disiplin, kavram ve uzmanlık barındıran bütünleşik pazarlama kavramının bir öğesi olarak konumlanan “Dijital Markalaşma” kavramı, ilk kez Mürsel Ferhat Sağlam tarafından kavramsallaştırılarak literatüre kazandırılmıştır. En az bütünleşik pazarlama kavramı kadar kapsayıcı olan fakat daha keskin sınırlara ve belli bir odak noktasına sahip olan dijital markalaşma; “Dijital Pazarlama & Marka Yönetimi – İletişimi” kavramlarının bütünleşik bir biçimde uygulanmasını savunan çatı bir kavramdır.3F Fenomeni olarak adlandırılan yeni nesil stratejik planlama modeli doğrultusunda yazılan ve hazırlanan bu kitapta dijital markalaşma kavramı, “Nedir?”, “Nasıl?” ve “Niye?” soruları etrafında değerlendirilerek kavrama dair Fikir, Fayda ve Farkındalık sağlanması hedeflenmiştir.Bugünün ve geleceğin ana disiplini olarak kabul edilen dijital markalaşma odağında akademik bilgi, sektörel farkındalık ve kişisel yetkinlik hedefleyenler için bir başucu kaynağı olma özelliği taşıyan bu kitapla yalnızca bir kavramsallaştırma hikâyesi değil, aynı zamanda pratiğe dönük tavsiyeler de bulacaksınız.

    Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
    Dijital MarkalaşmaPDF6.23 MB Bul
    Dijital MarkalaşmaEPUB6.96 MB Bul
    Dijital MarkalaşmaMOBI5.49 MB Bul
    Dijital MarkalaşmaODF5.86 MB Bul
    Dijital MarkalaşmaDJVU7.32 MB Bul
    Dijital MarkalaşmaRAR4.76 MB Bul
    Dijital MarkalaşmaZIP4.39 MB Bul

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (1 Yorum)

    Yeni nesil bi kavram olan Dijital Markalaşma ile ilgili a’dan z’ye bir içeriğe sahip. Kesinlikle tavsiye ederim. Çok akıcı ve anlaşılır bir üslubu var.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *