Martin Lindstrom. 1970 Avustralya doğumlu. 12 yaşındayken kendi reklam firmasını kurmuş. 27 yaşındayken hem Avrupa’nın hem de Asya’nın en büyük web geliştirme reklam ajansını oluşturmuş. Haftalık yazıları 30 ülkeden 4 milyon kişiye ulaşıyor. Şu anda pek çok şirketin küresel yönetim kurulu üyesi. Müşterileri arasında Disney, Mars, Pepsi, American Express, Mercedenz-Benz, Reuters,McDonalds, Kellogg’s, Yellow Pages ve Microsoft yer alıyor. İş Yönetim / Strateji dizisinin yeni kitabı Duyular ve Marka Martin Lindstrom’un dünya çapında yankılanan en son kitabı. Kitapla ilgili olarak çok şey yazılıp söylenmiş: Philip Kotler: Bu kitabı okumanız için bir neden de kendi markanıza yeni hayat verecek bir fikirler hazinesi içermesidir. (Kitabın önsözü pazarlama dünyasının en ünlü ustası olarak tanınan Kotler’in imzasını taşıyor.) Tom Peters: İyi yazılmış bir kitap; veriler ve örnek olaylar çok ilginç.Harvard Business Review: Pazarlamacılar uzun zamandan beri gözlerin ceplere açılan pencereler olduğuna inanıyor. Linstrom ise, şirketleri tüm duyulara hitap etmeye çağırıyor; özellikle de daha yaşlılara göre duyuları çok daha güçlü olan gençlere yöneliyorlarsa. The Economist: Markalandırmanın özgül gizemini açığa çıkarmaya çabalayan pek çok kitap var. Duyular ve Marka bunların hepsini iki nedenle aşıyor. Birincisi, önsözünü .. pazarlamanın dünya çapındaki gurusu Philip Kotler’in yazmış olması. İkincisi, markalara taze bir yaşam verecek zengin fikirleri.Fast Company: Martin Lindstrom’un Duyular ve Marka kitabına kadar ticari iletişimin yüzde 83’ü sadece tek bir duyumuza gözlerimize hitap etmekteydi. .. Oysa günlük duygularımızın yüzde 75’ini koku etkilerken, harika sesler de ruh halimizi yüzde 65 oranında değiştirebiliyor.Markalandırmanın bu çığır açıcı kitabını okurlarımızın hizmetine sunuyoruz. Markalarını eskisi gibi değil, yeni tarzda oluşturabilirlerse, ne mutlu bize...
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Martin Lindstrom’un bu eseri Nöromarketing alanındaki ender araştırmalarından biri.Bilinç altı satınalma veyahut pazarlama alanına meraklı arkadaşların bu yapıtı almamaları onlar için ölümcül bir hata.Bu arada kitaptaki araştırmalar tarihteki en büyük bütçeli,en kalabalık denekli ve en muazzam sonuçlara sahip eşsiz M.Lindsrom liderliğindeki duyusal pazarlama araştırmlarıdır.
Duyulara hitap etmenin marka yolunda atılması gereken en önemli adım olduğu ve bu adımın sadece iki boyutlu(görme-duyma) olmanın yanı sıra dokunma-koklama-tatma gibi duyuların da artık marka yaratma yolunda devreye girmesi gerektiğini anlatan pazarlama alanına ilgi duyanla için yararlı bir kaynak
buy.ology e benzer olan bu kitabında Lindstrom yine markaları, onların reklamlarını, seçme mantığımızı örneklerle anlatmış… Güzel ve akıcı bir anlatıma sahip olan kitabı özellikle duyularımızın ürün seçmemizle olan ilgisini merak eden okuyuculara tavsiye ederim.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
çok ilginç ve faydalı buldum.
Martin Lindstrom’un bu eseri Nöromarketing alanındaki ender araştırmalarından biri.Bilinç altı satınalma veyahut pazarlama alanına meraklı arkadaşların bu yapıtı almamaları onlar için ölümcül bir hata.Bu arada kitaptaki araştırmalar tarihteki en büyük bütçeli,en kalabalık denekli ve en muazzam sonuçlara sahip eşsiz M.Lindsrom liderliğindeki duyusal pazarlama araştırmlarıdır.
Duyulara hitap etmenin marka yolunda atılması gereken en önemli adım olduğu ve bu adımın sadece iki boyutlu(görme-duyma) olmanın yanı sıra dokunma-koklama-tatma gibi duyuların da artık marka yaratma yolunda devreye girmesi gerektiğini anlatan pazarlama alanına ilgi duyanla için yararlı bir kaynak
Bu kitabı okumanız için bir neden de kendi markanıza yeni hayat verecek bir fikirler hazinesi içermesidir.
buy.ology e benzer olan bu kitabında Lindstrom yine markaları, onların reklamlarını, seçme mantığımızı örneklerle anlatmış… Güzel ve akıcı bir anlatıma sahip olan kitabı özellikle duyularımızın ürün seçmemizle olan ilgisini merak eden okuyuculara tavsiye ederim.