Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü

Kategori: Eğitim Yazar: Dr. İsa Kayaalp Yayınevi: Bilge Kültür Sanat

Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü

  • Yayın Tarihi: 03.02.2003
  • ISBN: 9789758509621
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 238
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14 x 21 cm
Tanıtım Bülteni
Eğitim Düşüncesi ve İletişim KültürüEğitim uzun soluklu bir planlama işidir. Birtakım olumsuz reflekslerin, planı ve planlamayı etkilememesi gerekir. Tarihsel süreç, sosyolojik şartlar ve gelecek düşünülerek gerçekleştirilen eğitim planlaması süreci. Sistemin amaçlarına ulaşmak için ya da geleceğe uyum için bilgiye başvurulmasını ve rasyonel düşüncenin kullanılmasını gerekli kılmaktadır. Eğitim sistemini iyi dizap etmek hen bugünü hem de geleceği programlamak demektir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
Kitapyurdu Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
D&R Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
Idefix Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
BKM Kitap Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
Hepsiburada Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
Nadir Kitap Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
N11 Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
Amazon Türkiye Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü PDF 9.88 MB İndir
Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü EPUB 11.04 MB İndir
Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü MOBI 8.72 MB İndir
Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü ODF 9.30 MB İndir
Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü DJVU 11.62 MB İndir
Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü RAR 7.55 MB İndir
Eğitim Düşüncesi ve İletişim Kültürü ZIP 6.97 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*