Endüstriyel Pazaralamada Uygulamacılar İçin Fiyatlandırma El Kitabı
Tanıtım Bülteni
Endüstriyel Pazarlamada Fiyatlandırma Fiyatlandırmanın Tüm BoyutlarıMaliyet ÖlçümüRakiplerin BelirlenmesiMüşterilerin BelirlenmesiSegment Analizi“Kaymağını Alma” Fiyatlandırması –Yeni Ürün FiyatlandırmasıPenetrasyon FiyatlandırmasıTamamlayıcı Ürün, Bağlı Ürün (Captive Product) Fiyatlandırma StratejisiDamping (Fiyatlandırma Politikası)Genel veya Dönemsel Firma Stratejsine Bağlı Olarak Fiyatlandırma Kararını Etkileyen Diğer FaktörlerPazarın Üzerinde Büyümek İçin Dört AdımREFERANSLAR
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)