Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi

Kategori: Diğer Yazar: Dr. Hatun Boztepe Yayınevi: Derin Yayınları

Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi

Tanıtım Bülteni
İlişki yönetimi; halkla ilişkilerin, kurumlar ile hedef kitleleri arasında karşılıklı yarar, anlayış, uzlaşı, iyi niyet, güven ve hoşgörü esasına dayanan ilişkilerin strateji temelinde oluşturulması ve sürdürülmesi çabalarını kapsayan bir disiplin olarak tanımlanmasına yönelik literatürde ortaya çıkan fikir birliğini yansıtması açısından önem taşımaktadır. Günümüzde halkla ilişkiler uygula-malarının başarısının elde edilen medya yansıması ile ölçüldüğü iletişim odaklı yaklaşımından uzaklaşarak, kurumlar ile hedef kitleleri arasındaki ilişkilerin kalitesine yaptığı etki ve katkılar doğrultusunda değerlendirildiği ilişki odaklı bakış açısıyla ele alınması gerekmektedir. Halkla ilişkiler uygulamalarının ancak bu şekilde hak ettiği değere ulaşması ve kurumlara en üst düzeyde katkı sağlaması mümkün olabilmektedir.Kurumların ilişki halinde bulunması zorunlu hedef kitlelerine yönelik bilgilerin paylaşıldığı çalışmada, monolojik ve diyalojik halkla ilişkiler yaklaşımlarına yer verilmekte; sistem teorisi, karşılıklı bağımlılık teorisi ve sosyal değişim teorisi aracılığıyla ilişki yönetiminin kuramsal çerçe-vesi çizilmektedir. Hedef kitleleriyle gerçekleştirecekleri ilişki yönetimi uygulamalarında kurumların kullanmaları gereken stratejilerin yer aldığı kitapta; olumlu ilişkilerin çıktılarına, kurum ile hedef kitle ilişkisini etkileyen faktörlere, ilişkilerin kalite ve etkisinin ölçümlenmesine yönelik bilgiler de paylaşılmaktadır. Geleneksel kitle iletişim araçları ile yeni iletişim ortamlarının ilişki yönetimi süreçlerinde kurumlar tarafından ne şekilde kullanılabileceğinin ortaya konduğu çalışma-da, online ilişki yönetimi konusu da irdelenmektedir.Halkla ilişkiler uygulamalarının kurumlara en üst düzeyde katkıyı sağlayabilmesi için h-def kitlelerle olumlu ve uzun süreli ilişkiler tesis edilmeli, sürdürülmeli ve bu ilişkiler korunmalıdır. Kurumların hedef kitleleriyle olan ilişkilerini ne şekilde yönetmesi gerektiğine yönelik önerileri kapsayan çalışma; halkla ilişkiler alanında çalışan araştırmacıların yanı sıra, birbirinden farklı ilişki gereksinimlerine sahip kurum içi ve kurum dışı hedef kitlelerle olumlu ve uzun süreli ilişki-ler tesis etmek ve geliştirmek amacını taşıyan halkla ilişkiler uygulayıcıları için de rehber niteliği taşımaktadır.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
D&R Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
Idefix Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
Nadir Kitap Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
N11 Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi MOBI 5.49 MB İndir
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*