Alison Theaker tarafından yazılan bu kitap, halkla ilişkiler faaliyetlerinden yararlanarak iletişim çalışmalarına samimiyet ve güç kazandırmak isteyenlere yol gösteriyor. Halkla ilişkiler teorisinden beslenen ve bu teoriyi farklı alanlardan vaka incelemeleriyle destekleyen kitap, halkla ilişkilere dair kapsamlı bir rehber niteliğinde.Finansal halkla ilişkiler, Global PR, online promosyon ve PR etiği gibi birçok konuyu ele alan kitap, global şirketlerden küçük şirketlere, yerel yönetimlerden hayır organizasyonlarına kadar birçok kuruma halkla ilişkilerden yararlanmanın inceliklerini anlatıyor.
halkla ilişkiler alanında bugüne kadar okuduğum en kapsamlı kitap diyebilirim. öncelikle bu alanda yazılan kitaplardan en önemli farklı halkla ilişkileri en ince ayrıntısına kadar anlatmış olmasıdır. bütün halkla ilişkiler öğrencilerine tavsiye edebilirim. birçok halkla ilişkiler kitabını okuduğumuzda genelde tanımlarla karşılaşır, saçma kavramlarla anlaşılmaz birşey olarak açıklanır fakat bu kitap hepsinden farklı bir şekilde yazılmış güncel bir kitap. kesinlikle tavsiye ediyorum.
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
halkla ilişkiler alanında bugüne kadar okuduğum en kapsamlı kitap diyebilirim. öncelikle bu alanda yazılan kitaplardan en önemli farklı halkla ilişkileri en ince ayrıntısına kadar anlatmış olmasıdır. bütün halkla ilişkiler öğrencilerine tavsiye edebilirim. birçok halkla ilişkiler kitabını okuduğumuzda genelde tanımlarla karşılaşır, saçma kavramlarla anlaşılmaz birşey olarak açıklanır fakat bu kitap hepsinden farklı bir şekilde yazılmış güncel bir kitap. kesinlikle tavsiye ediyorum.