Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
İletişim Sosyolojisi

Kategori: Diğer Yazar: Prof. Dr. Cengiz Anık Yayınevi: Derin Yayınları

İletişim Sosyolojisi

Tanıtım Bülteni
Kitabın “Bilgi fabrikaları ve Müşteriler” isimli ilk ve ham hali, bu yarışmada ödüle layık görülmüştü. Kitap, yeni ilaveler ve tümüyle yeniden kaleme alınarak 2003 ve 2005 yıllarında yayınlandı ama okurla gerektiği gibi buluşturamadıkO kitaptaki birkaç metin burada tekrar kaleme alındı. Ama kitabın asıl önemli ve özgün yanı, iletişim sosyolojisinin kendisini akademik bir disiplin olarak kurma şansı tanımaya katkı sağlayacak bir içerikle, kitabın yeniden kurgulanmasıdır.Kitabın üç eki var. İlk ekteki, 1999’da yayınlanmış olan makalede, o yıllarda yaygın olarak kullanılan; alıcı, verici, hedef gibi kavramların, iletişim bilimi açısından anlamsız olduğu, onun yerine “taraf” kavramının kullanılması gerektiği iddia edilmişti. Kuşkusuz ki o yıllarda dikkat çekmedi. Ama yeni medyanın hepimizi kasıp kavurduğu şu günlerde, sanıyorum ki, 15 yıl önce yayınlanmış olan o makale daha fazla ilgi uyandıracaktır. Diğer iki ek ise, iletişim sosyolojisinin odak konuları ile ilgileri bulunması münasebetiyle okurların ilgisine sunulmuştur.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
İletişim Sosyolojisi PDF 6.23 MB İndir
İletişim Sosyolojisi EPUB 6.96 MB İndir
İletişim Sosyolojisi MOBI 5.49 MB İndir
İletişim Sosyolojisi ODF 5.86 MB İndir
İletişim Sosyolojisi DJVU 7.32 MB İndir
İletişim Sosyolojisi RAR 4.76 MB İndir
İletişim Sosyolojisi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


Dili ağır olmakla birlikte okunması gereken bir kaynak…


İçeriğiyle benzerlerinden ayrılan değerli bir kaynak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*