Kalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Yavuz Odabaşı Yayınevi: Mediacat Kitapları

Kalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri

    Tanıtım Bülteni

    Rekabetin yoğun olduğu piyasalarda müşterinin alınan bir ürün ya da hizmetten elde ettiği tatmin düzeyi, rekabette kimin daha çok kazanacağını belirlemektedir. Aynı sektörde çalışan şirketler için bir müşteri grubunun tatmin edilememiş olan ihtiyaçları ve beklentileri, başka bir şirket grubu için fırsatlar yaratabilmektedir. Böyle bir ortam içinde, nelerin yapılabileceği ise, günümüz dünyasında sınırsızdır ve yenilik, yaratıcılık gibi unsurların baskın olduğu bir uygulamayı gerektirmektedir. Müşteri Hizmetleri günümüz iş dünyasını analiz etmekte ve müşteri hizmetlerinin geldiği noktayı anlatmakta ve nasıl olması gerektiğini de vurgulamaktadır.

    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolKalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    KitapyurduKalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    D&RKalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    IdefixKalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    BKM KitapKalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    HepsiburadaKalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    Nadir KitapKalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    N11Kalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    Amazon TürkiyeKalıcı Başarı İçin Müşteri Hizmetleri Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
    Kalıcı Başarı İçin Müşteri HizmetleriPDF6.23 MB Bul
    Kalıcı Başarı İçin Müşteri HizmetleriEPUB6.96 MB Bul
    Kalıcı Başarı İçin Müşteri HizmetleriMOBI5.49 MB Bul
    Kalıcı Başarı İçin Müşteri HizmetleriODF5.86 MB Bul
    Kalıcı Başarı İçin Müşteri HizmetleriDJVU7.32 MB Bul
    Kalıcı Başarı İçin Müşteri HizmetleriRAR4.76 MB Bul
    Kalıcı Başarı İçin Müşteri HizmetleriZIP4.39 MB Bul

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (4 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *