Dünyaca ünlü yazar Joe Vitale, Kelimelerle İknanın Psikolojisi kitabıyla, karşınızdakini sözcüklerinizle nasıl hipnotize edebileceğinizi gözler önüne seriyor.Hipnoz şeytani değildir. Doktorlar ve psikiyatristler tarafından insanların hayattan daha fazla şey almalarında onlara yardım etmek için kullanılır. 1950 yılından beri Amerikan Tıp Derneği tarafından onaylanmaktadır. İyi bir film ya da kitap da bir tür hipnozdur. İyi bir satış mektubu, satış konuşması ya da kısa reklamlar da öyle…Hipnozun yazı dilindeki etkilerini gördüğünüzde aldığınız sonuçlara inanamayacaksınız. Bu kitapla birlikte karşınızdakinden hayalinizdeki tepkiyi nasıl alabileceğinizi öğrenecek ve onu yalnızca kelimelerinizle istediğiniz şeye ikna edeceksiniz
Ukela bir yazar. Çok bilmiş. Sizin adınıza düşünüp karar veriyor. Hipnotik yazım diye tarif ettiği klasik ikna teknik ve pazarlama tekniklerini yazarlıkta kullanmak. Bunu da kendi üslub ve tarzı ile anlatmaya çalışmış. 56ya yakın konu başlığı oluşturmuş. Akılda kalıcılık sıfır. Bir düzen akış istikrar yok. 1. Dikkat çekiyor.. kitabı satın almak istiyorsunuz.. 2.Merak ilgi uyandırıyor.3. İçinizde bir istek uyandırıyor. 4.Mantıksal bir açıklama sunuyor. 5.Kendince itirazlarınıza cevaplar veriyor. 6.Kendi hikayeleri ile kantıladığını zannediyor. 7. Garanti veriyor. Yaparsın edersin başarırsın. 8. Kitabında uyguladığını vurgulayarak kitabını okumak bile eyleme geçmek olarak hissettiriyor.. 9. Kapanış olarakta işte bu saydığım dokuz maddelik formülü vererek gol atıyor. Peki o kadar okudugumuz neydi..
Ortaya koyduğu hipnotik yazım prensiplerinin nasıl işe yaradığını, anlatım tarzı ile ispatlayan bir kitap. Hani derler ya “Kelin ilacı olsa…” ilacı kendine sürmüş, saçı çıkmış adamın. Aralıksız ve hemencecik okuyup bitirmek gibi bir durumla karşılaştım. Metin yazarlarına özellikle tavsiye ederim.
Klasik kendini geliştirme kitaplarından. Vitale bol bol kendini övmekte kendi reklamını yapmakta. Güzel bir yazıyı da hemen hipnotik yazım olarak tanımlamada.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
Hızlı başlıyorsunuz, ilk örnekler iyi fakat yarıdan sonrası gereksiz örneklerle doldurulmuş pazarlama taktikleri…
Ukela bir yazar. Çok bilmiş. Sizin adınıza düşünüp karar veriyor. Hipnotik yazım diye tarif ettiği klasik ikna teknik ve pazarlama tekniklerini yazarlıkta kullanmak. Bunu da kendi üslub ve tarzı ile anlatmaya çalışmış. 56ya yakın konu başlığı oluşturmuş. Akılda kalıcılık sıfır. Bir düzen akış istikrar yok. 1. Dikkat çekiyor.. kitabı satın almak istiyorsunuz.. 2.Merak ilgi uyandırıyor.3. İçinizde bir istek uyandırıyor. 4.Mantıksal bir açıklama sunuyor. 5.Kendince itirazlarınıza cevaplar veriyor. 6.Kendi hikayeleri ile kantıladığını zannediyor. 7. Garanti veriyor. Yaparsın edersin başarırsın. 8. Kitabında uyguladığını vurgulayarak kitabını okumak bile eyleme geçmek olarak hissettiriyor.. 9. Kapanış olarakta işte bu saydığım dokuz maddelik formülü vererek gol atıyor. Peki o kadar okudugumuz neydi..
Ortaya koyduğu hipnotik yazım prensiplerinin nasıl işe yaradığını, anlatım tarzı ile ispatlayan bir kitap. Hani derler ya “Kelin ilacı olsa…” ilacı kendine sürmüş, saçı çıkmış adamın. Aralıksız ve hemencecik okuyup bitirmek gibi bir durumla karşılaştım. Metin yazarlarına özellikle tavsiye ederim.
satış psikolojisi üzerinde duruyor daha çok
Klasik kendini geliştirme kitaplarından. Vitale bol bol kendini övmekte kendi reklamını yapmakta. Güzel bir yazıyı da hemen hipnotik yazım olarak tanımlamada.