Bilgi çağı diye nitelenen günümüz dünyasında okumanın önemi herkes tarafından kabul edilmektedir. Okumayan, okuduğunu anlamayan ve okuduklarından hareket ederek bilgi üretmeyen insanın başarı şansı oldukça azdır. Öğrencilere "öğrenmeyi öğretmek" için eğitimcilerin özellikle yapması gereken işlerin başında öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırmaları gelmektedir. Uluslararası Eğitim Başarılarını Belirleme Kuruluşu'nun (IEA), Uluslararası Okuma Becerilerinde Gelişim Projesi (PIRLS) çerçevesinde, 35 ülkede ilköğretim 4. Sınıf öğrencileri arasında araştırma yapıldı. Türkiye'de 62 ilden 154 ilköğretim okulunda toplam 5390 öğrenci arasında yürütülen çalışma, Türk öğrencilerinin okuma becerilerinin uluslararası standartların altında olduğunu ortaya koydu.
içerik güzel. kitap okuma konusunda çevremiz ve kendimizin durumu malum. anlatılan proje gerçekçi ve uygulanabilir. kitap okuma okutma arzusundaki yetişkinlere tavsiye ederim.
Bir Çin Atasözü der ki: “Kitap okumadan geçen üç günden sonra hayat tadını kaybeder”. Onun için okumak bizlere yeni kapılar açar, ufkumuzu genişletir, olaylara daha rasyonel bakmamızı sağlar. Kitap okumak gönüllü bir angaryadır. Okumayı sevmeyenlere sevdirmek ise çok daha önemlidir. Onun için böylesine değerli kitaplara ve yazarlara ihtiyacımız var. İYİ OKUMALAR…
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
içerik güzel. kitap okuma konusunda çevremiz ve kendimizin durumu malum. anlatılan proje gerçekçi ve uygulanabilir. kitap okuma okutma arzusundaki yetişkinlere tavsiye ederim.
Bir Çin Atasözü der ki: “Kitap okumadan geçen üç günden sonra hayat tadını kaybeder”. Onun için okumak bizlere yeni kapılar açar, ufkumuzu genişletir, olaylara daha rasyonel bakmamızı sağlar. Kitap okumak gönüllü bir angaryadır. Okumayı sevmeyenlere sevdirmek ise çok daha önemlidir. Onun için böylesine değerli kitaplara ve yazarlara ihtiyacımız var. İYİ OKUMALAR…