Konaklama İşletmelerinde Deneyimsel Pazarlama Ve Duygusal Emek Birinci Bölüm:Konaklama İşletmelerinde Deneyimsel Pazarlama Anlayışı Değişen Pazarlama Kavram Ve AnlayışıDeğişen Pazarlama Kavramında Müşteri OdaklılıkGeleneksel Pazarlamadan Deneyimsel Pazarlamaya DönüşümDeneyimsel PazarlamaDeneyimsel Pazarlama Boyutunda Konaklama DeneyimleriKonaklama İşletmelerinde Deneyim Ve Duygusal Emek İkinci Bölüm:Konaklama İşletmelerinde Duygusal EmekDuygusal Emek Kavramı Ve GelişimiHizmet Sektöründe Duygusal Emek Üçüncü Bölüm:Konaklama İşletmeleri ÇalışanlarınınDuygusal Emek Davranışlarına İlişkin Bir Araştırma


Kitap Yorumları - (0 Yorum)