Gözleri kükürt sansı, hiçbir canlı varlığa benzemeyen devasa, ürkütücü bir köpek ve onun bir gölge gibi takip ettiği münzevi bir vaiz... Yirmi dört yaşında, gerçeğin arkasındaki ürkütücülüğü keşfetmiş ve bindiği trenle daha önce varolmayan bir tünele bir daha çıkmamak üzere giren genç bir adam... Evinden bir saat uzaktaki bir köyde arabası arıza yaptığı için mahsur kalan ve tuhaf bir villada geceleyerek konuk olduğu evde kurulan bir mahkemede hayatının suçuyla yargılanan bir tekstilci...Ünlü oyun yazarı Friedrich Dürrenmatt'tan rutin yaşantının içinde ansızın açılan bir kapıdan geçerek gerçekle bağlarını yeniden sorgulayan kahramanlar ve birbirinden heyecanlı üç öykü: Köpek, Tünel ve Arıza.
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Birbirinden bağımsız duran üç öyküden “Köpek”te köpek metaforuyla öldürmek,hırs gibi kavramlar üzerine düşündürüyor Dürrenmatt. Arızada’da benzer bir tema olsa da, masumiyetimizin arkasında yatan suçlarımız ve yargı görevlilerinin suça bağımlılığı gibi temalar farklı bir yere koyuyor Arıza!yı. Tünel’de ise, belki kader kavramı işlenirken absürd tiyatro metinlerinde yaptığı insanın çaresizliğini, çıkışsızlığını ele alıyor Dürrenmatt.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
Kesinlikle okunması gereken bir kitap ve üç öykü…Okuyun derim…
Birbirinden bağımsız duran üç öyküden “Köpek”te köpek metaforuyla öldürmek,hırs gibi kavramlar üzerine düşündürüyor Dürrenmatt. Arızada’da benzer bir tema olsa da, masumiyetimizin arkasında yatan suçlarımız ve yargı görevlilerinin suça bağımlılığı gibi temalar farklı bir yere koyuyor Arıza!yı. Tünel’de ise, belki kader kavramı işlenirken absürd tiyatro metinlerinde yaptığı insanın çaresizliğini, çıkışsızlığını ele alıyor Dürrenmatt.