Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim

Kategori: Eğitim Yazar: Metin İşçi Yayınevi: Der Yayınları

Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim

Tanıtım Bülteni
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim konulu bu çalışmanın amacı ne kültür ne de eğitim tarihi yazmaktır. Çünkü, çok geniş bir muhtevaya sahip olan bu meselelere açıklık getirmek, bir hayli zordur. Bizim burada yaptığımız şey konuyu ana hatlarıyla ele alıp, millet hayatındaki önemine, yetkililerin ve ilim çevrelerinin biraz olsun dikkatini çekmektir. İnsanlık tarihine baktığımızda kültürle eğitimin daima yan yana ve iç içe olduğuna şahit olmaktayız. Yani ne kültürsüz bir eğitim, ne de eğitimsiz bir kültür tek başına verimli olamaz. Millet hayatında, bu derece öneme sahip olan bu faktörlerden dolayıdır ki, insanlar arasındaki eğitim ve kültür üstünlüğü, mücadele ve anlaşmalarda, temel rol oynamış, hatta belirleyici olmuştur.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
Kitapyurdu Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
D&R Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
Idefix Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
BKM Kitap Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
Hepsiburada Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
Nadir Kitap Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
N11 Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
Amazon Türkiye Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim PDF 6.23 MB İndir
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim EPUB 6.96 MB İndir
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim MOBI 5.49 MB İndir
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim ODF 5.86 MB İndir
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim DJVU 7.32 MB İndir
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim RAR 4.76 MB İndir
Kültür Sömürgeciliği ve Eğitim ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*