Kurum kimliğinin yalnızca tutarlı bir "vitrin" olarak algılanması, yaygın bir yanılgı. Gerçekte bu kavram, kurum felsefesi, kurumsal tasarım, kurumsal iletişim ve kurumsal davranışı da kapsar ve kurumlar açısından yasamsal öneme sahiptir. Ayla Okay, konuyla ilgili dünya literatürünün kapsamlı bir incelemesine dayanan bu çalısmasında kurum kimliğini, tüm unsurları ve etkileşim içerisinde olduğu alanlarıyla ortaya koyuyor...
KÜÇÜK ŞİRKETLER VE ÇOK DAHA BÜYÜK ŞİRKETLERE DÜNYA GÖZÜ İLE BAKMAK… BÜYÜMEK İSTEYEN ŞİRKETLER NE YAPABİLİR, SONUÇLAR NASIL OLUR??? BU SORULARIN CEVAPLARINI BULABİLECEĞİNİZ BİR ESER
Oldukça geniş kapsamlı bir eser. Aile şirketinden kurumsal bir şirkete geçiş için gerekli unsurlara iyi değinilmiş. Şirketinize kurumsal bir kimlik kazandırmak istiyorsanız yararlanmanızda faydası olacak bir eser.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
KÜÇÜK ŞİRKETLER VE ÇOK DAHA BÜYÜK ŞİRKETLERE DÜNYA GÖZÜ İLE BAKMAK… BÜYÜMEK İSTEYEN ŞİRKETLER NE YAPABİLİR, SONUÇLAR NASIL OLUR??? BU SORULARIN CEVAPLARINI BULABİLECEĞİNİZ BİR ESER
Oldukça geniş kapsamlı bir eser. Aile şirketinden kurumsal bir şirkete geçiş için gerekli unsurlara iyi değinilmiş. Şirketinize kurumsal bir kimlik kazandırmak istiyorsanız yararlanmanızda faydası olacak bir eser.