Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Marka Yaratmanın Beş Adımı

Kategori: Diğer Yazar: Mike Moser Yayınevi: Mediacat Kitapları

Marka Yaratmanın Beş Adımı

  • Yayın Tarihi: 01.11.2007
  • ISBN: 9789756347263
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 174
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Markanızı yaratırken ve tutundurmaya çalışırken karmaşık stratejilerden kaçınıp basit düşünmek bazen daha çok işe yarar. Amerika 500 küsur yıl önce keşfedildi. Tekrar, kendi yöntemlerinizle keşfetmeye çalışmanın alemi yok! Zirveye daha önce tırmanılmışsa bir haritası vardır. Kendi rotanızda inat etmeyip sizi sonuca kısa yoldan ve zaman yitirmeden ulaştıracak rotayı takip edin.Başarısını ödüllerle kanıtlamış pazarlama üstadı Mike Moser elinize, "Marka Yaratmanın 5 Adımı" adlı bir marka yol haritası tutuşturuyor. Şirketinizin gerçekleri ile pazarın gerçekleri örtüşmüyorsa ve pazarlama stratejiniz marka değerinizi karşılamıyorsa, buna ihtiyacınız var demektir.Moser, tipik pazarlama uzmanlarının aksine, lafı hiç uzatmayıp, her ölçekte şirketin uygulayabileceği yalın bir yöntemler kılavuzu sunuyor. Üstelik referansları yeterince sağlam. Apple, Reebok, Dell Computer, Kia Motors gibi şirketler benzer yöntemlerle güçlenmişse bir bildikleri var demektir. Siz de bu kitabın ışığında kendi marka yolculuğunuza çıkabilirsiniz. Ayak izlerinin peşinden gidin...Mike Moser
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Marka Yaratmanın Beş Adımı PDF 7.22 MB İndir
Marka Yaratmanın Beş Adımı EPUB 8.07 MB İndir
Marka Yaratmanın Beş Adımı MOBI 6.37 MB İndir
Marka Yaratmanın Beş Adımı ODF 6.80 MB İndir
Marka Yaratmanın Beş Adımı DJVU 8.50 MB İndir
Marka Yaratmanın Beş Adımı RAR 5.52 MB İndir
Marka Yaratmanın Beş Adımı ZIP 5.10 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Marka Yaratmanın Beş Adımı PDF 7.22 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


Marka yönetimi konusundaki iyi çalışmalardan bir diğeri…


Reklam ve marka işi ile ilgilenenlere yönelik gibi görünse de sıradan insanların da işine yarayacak markalaşma çalışmaları var kitapta. Ben faydasını gördüm.


özellikle reklamcılık, halkla ilişkiler, medya yönetimi gibi konularda yöntem ve yol gösterebilecek bir eser.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*